حرکت کبری 11 پلیس تهران در شلیک به کیف قاپان فراری + فیلم

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت : سیزده شهریور ماه عملیات کلانتری 132 نبرد در حال گشت زنی در محدوده خیابان شاهد تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مامور کلانتری اشاره کرد و گفت: با هوشیاری و درایت هرچه تمام تر مامور با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهمان را متوقف نموده است.

سردار گودرزی ادامه داد: ترک نشین موتورسیکلت  اقدام به فرار نموده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی زمینگیر و دستگیر شد و راننده موتورسیکلت متواری، مشخصات ظاهری متهم متورای به سایر گشت های انتظامی اعلام گردید و دستگیری وی در دستور کار کلانتری نبرد قرار گرفت. در بررسی های بیشتر از متهم دستگیر شده یک دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد و با انتقال متهم به مقر پلیس  مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشد.

وی ادامه داد: متهم 34 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری نبرد قرار گرفت و متهم بهمراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کدخبر: 926921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟