زائرین در هنگام برگشت از زیارت اربعین استراحت کافی داشته باشند

به گزارش رکنا، سردار"جمال  سلمانی"  در مرز مهران، اظهار کرد: حجم برگشت زائران اربعین که طی روزهای گذشته به عتبات عالیات مشرف شده اند و در برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی(ع)شرکت کردند، پُرحجم ، روان و به سهولت انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه کارکنان انتظامی در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی پذیرای زائران عزیز هستند، افزود: افزایش تیم های گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان برای پیشگیری از هرگونه حوادث جاده ای مستقر شده اند و با هرگونه حرکات و تخلفات حادثه ساز به شدت برخورد خواهند کرد.

 سلمانی ادامه داد: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائران در موج بازگشت ارائه دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرهای خود بازگردند.

وی با اشاره به اینکه زائران عزیز بعد از ورود به کشور حتما استراحت و خواب کافی داشته باشند، تصریح کرد: برابر داده ها و رصد های انجام گرفته، یکی از دلایل عمده تصادفات جاده ای "خستگی و خواب آلودگی" رانندگان بوده که زائران عزیز به این نکته توجه داشته باشند باید حتما بعد از ورود به کشور با استراحت کافی به سفرخود ادامه دهند.

به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، سلمانی از زائران خواست حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و عزیزانی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده اند با استراحت کامل در مکان های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به شهرهای خود باز گردند.

 

کدخبر: 924906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟