دزدان حرفه ای در شمال تهران فقط روف ریل خودروی رنو استپ را می دزدیدند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت روف ریل خودروهای رنو استپ  در محدوده شمال شهر تهران موضوع رسیدگی در دستورکار کارآگاهان اداره بیستم قرار گرفت.

وی افزود:با بررسی های دقیق پلیسی مشخص شد که سرقت های با همکاری 3 سارق رخ داده است و در ادامه کارآگاهان با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی یکی از اعضای این باند 3 نفره  که مردی ۴۰ ساله بود را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهم  اشاره کرد و گفت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از مخفیگاه متهم  ۵ جفت روف ریل مسروقه کشف و به همراه متهم به اداره بیستم  انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: سارق جوان در بازجویی‌ها اقرار داشت؛  من به تنهایی سرقت می کردم و اموال مسروقه را در یکی از سایت های خرید و فروش اینترنتی به فروش می‌رساندم در حالی که تحقیقات کارآگاهان نشان از همکاری 3 سارق داشت.

وی در ادامه متذکر شد: در ادامه تحقیقات پلیسی  کارآگاهان موفق شدند  دو نفر دیگر که در وقوع سرعت ها دست داشته اند شناسایی و با شناسایی مخفیگاه متهمان دیگر اعضای این باند نیز دستگیر شد.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهمان در پی جوئی های انتظامی اظهار داشتند؛ با پرسه زنی در محدوده خیابان های شمال تهران، خودروهای ساندرو استپ که در معابر عمومی پارک شده بود شناسایی و با همکاری یکدیگر روف ریل، رکاب، چراغ مه شکن، زه و رینگ و لاستیک خودرو را سرقت و سپس در یک سایت خرید فروش اینترنتی یا به مالخر می فروختیم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان تا کنون به ده ها فقره سرقت مشابه معترف شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی سایر مال باختگان و کشف دیگر جرائم احتمالی  در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 923544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟