قتل هولناک مرد جوان توسط خواستگار قدیمی زنش / خیانتی که فرزندان مقتول فاش کردند + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، شامگاه 10 مهرماه سال 1400 راننده هایی که از بزرگراه آزادگان عبور می کردند با صحنه وحشتناکی روبه رو شدند. جسد خونین یک مرد میانسال در حاشیه بزرگراه رها شده بود. آنها با پلیس تماس گرفتند و ماموران در محل حاضر شدند. شواهد نشان می داد قربانی  که با ضربه های متعدد چاقو از پا در آمده احتمالا در جای دیگری کشته و سپس جنازه اش شبانه به حاشیه بزرگراره منتقل شده است.

کشف گوشی موبایل و مدارک هویتی کنار جسد نشان می داد جنازه متعلق به یک مرد افغان به نام رحیم است.

با افشای این ماجرا جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از همسر قربانی به نام لیلا پرداختند.

زن جوان به ماموران گفت: همسرم دو گوشی موبایل داشت. دیشب زن ناشناسی با موبایل او تماس گرفت و از او خواست تا بیرون برود. من مخالفت کردم اما همسرم گوش نداد و به ملاقات زن ناشناس رفت. همسرم دیشب مشروب الکی خورده و حال طبیعی نداشت که خانه را ترک کرد. من تا صبح منتظر او ماندم اما او به خانه بازنگشت. تا اینکه ماموران پلیس تماس گرفتند و از مرگ شوهرم خبر دادند. من از نحوه مرگ شوهرم اطلاعی ندارم و احتمالا زن ناشناس در قتل شوهرم دست داشته باشد.

نخستین سرنخ در اظهارات فرزندان قربانی

اظهارات ضد و نقیض 3 فرزند قربانی درباره اینکه پدرشان چطور خانه را ترک کرده شک پلیس را برانگیخت.

پسر بزرگ قربانی گفت: دیشب پسرعموی مادرم به خانه ما آمد و بعد از چند ساعت از خانه مان رفت .بعد از رفتن او، مادرم به من و برادر و خواهرم پول داد تا از عطاری محله مان دارو تهیه کنیم. ما از خانه بیرون رفتیم و حدود یک ساعت بعد به خانه برگشتیم. ما وقتی به خانه آمدیم پدرمان در خانه نبود. مادرمان هراسان و دست و لباسهایش خونی بود. حتی روی فرش ها و در و دیوار هم خون پاشیده شده بود و مادرمان در حالی که اشک میریخت با دستمال خیس، خون ها را پاک می کرد. من و خواهر و برادرم که از دیدن این صحنه شوکه شده بودیم از مادرمان سوال پرسیدیم.

پسر نوجوان ادامه داد: مادرمان گفت مثل همیشه با پدرمان درگیر شده و پدرمان او را کتکم زده و خانه را ترک کرده است. اگر چه دست های مادرمان زخمی بود اما خون ریخته شده در خانه بیشتر از آن چیزی بود که بخواهد از دستان مادرمان جاری شده باشد. پدر و مادرمان همیشه با هم اختلاف داشتند و بیشتر اوقات کار به کتک کاری کشیده می شد.

با اظهارات عجیب این پسر ماموران به بازجویی از برادر کوچک وی پرداختند. این پسر گفت: ما وقتی  به خانه برگشتیم مادرم  ناراحت بود و به شدت گریه می کرد. اما کمی بعدتر آرام شد .او ما را تهدید کرد اگر پلیس به سراغمان آمد و از ما چیزی پرسید بگوییم پدرمان در حالی که مست بوده و دو گوشی موبایل در دست داشته خانه را ترک کرده. مادرمان گفت در غیر این صورت پلیس او را دستگیر می کند و من و خواهر و برادرم آواره می شویم.

با اظهارات فرزندان قربانی، ماموران در گام دیگری از تحقیقات به بررسی گوشی موبایل لیلا پرداختند و دریافتند این زن پیامک هایی برای پسرعمویش به نام نعیم فرستاده بود.

با افشای این ماجرا لیلا بازداشت شد و ماموران به تحقیق درباره پسرعموی وی پرداختند.

ردیابی خواستگار سابق

در بررسی ها روشن شد سالها پیش نعیم خواستگار لیلا بوده و با وی قرار ازدواج داشته است. همچنین در ردیابی گوشی موبایل نعیم، روشن شد گوشی موبایل وی در ساعتی که فرزندان قربانی در خانه نبوده اند در همان محدوده آنتن دهی داشته است. در حالی که فرضیه جنایت خانوادگی با همدستی خواستگار سابق قوت گرفته بود نعیم بازداشت شد اما مدعی شد از نحوه کشته شدن شوهر دخترعمویش هیچ اطلاعی ندارد.

وی گفت:شغلم جمع کردن ضایعات است و من در ساعتی که رحیم کشته شد در منطقه جنت آباد مشغول جمع کردن ضایعات بودم. من نمی دانم او چطور کشته شده است.

در این میان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد قربانی با ضربات متعدد چاقو و تبر به قتل رسیده و در آزمایشات سم شناسی وی مواد مخدر ، سموم آمفتامین و متادون یافت نشده است اما در محتویات معده اش کلونازپام وجود دارد.

در حالی که لیلا در بازداشتگاه مهر سکوت بر لب زده و منکر دست داشتن در قتل همسرش بود، هم بندی وی سرنخ مهمی را به پلیس داد.

درد دل های زنانه در بازداشتگاه پلیس

این زن گفت: من چند روزی است که در بازداشتگاه هستم. از چند روز قبل  که لیلا هم  به بازداشتگاه آمده بود  با هم  دوست شدیم و درد دل می کردیم. او یک شب به من گفت اگر قرص کلونازپام را در شربت حل کنی در آزمایشات سم شناسی چیزی مشخص نمی شود. فکر می کنم او با همین ترفند شوهرش را کشته باشد.

همین سرنخ کافی بود تا برای لیلا به اتهام مشارکت در جنایت خانوادگی کیفرخواست صادر شود. در حالی که پسرعمویش همچنان منکر دست داشتن در قتل بود و ادعای می کرد از نحوه قتل رحیم اطلاعی ندارند برای وی نیز به اتهام مشارکت در قتل عمد کیفرخواست صادر و پرونده شان  برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها از خود دفاع کردند.

در دادگاه

در ابتدای جلسه مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کرد و گفت: عروسم و پسرعمویش بی‌رحمانه پسرم را کشته‌اند و من از طرف خودم و سه نوه‌ام درخواست قصاص دارم.

سپس لیلا روبره وی قضات ایستاد و منکر دست داشتن در قتل شوهرش شد.

وی اظهارات قبلی اش را تکرار کرد و گفت: باور کنید آن شب همسرم از خانه بیرون رفت و دیگر باز نگشت .مادر شوهرم و برادر شوهرم  به فرزندانم  آموزش داده‌اند تا حرف‌هایی را به دروغ علیه من و پسر عمویم مطرح کنند. آنها به اشتباه گمان می‌کنند من و پسر عمویم با هم رابطه پنهانی داشته‌ایم و به همین خاطر شوهرم را کشته‌ایم .اما چنین موضوعی درست نیست و فرزندانم دروغ می گویند.

وی ادامه داد: پسر عمویم مدتی بود پیش شوهرم کار می‌کرد و کارگر همسرم بود. به همین خاطر به خانه ما رفت و آمد داشت و من هیچ رابطه پنهانی با او نداشته‌ام .من بی دلیل بازداشت شده ام و بی گناهم.

سپس نعیم روبه روی قضات ایستاد و گفت: من کارگر رحیم بودم و به خانه آنها رفت و آمد داشتم .او چند روز قبل  جاروبرقی خانه‌شان را که خراب شده بود به من سپرد تا آن را به تعمیرگاه ببرم. آن شب به خانه آنها رفته بودم تا جاروبرقی را تحویل دهم. او از من خواست تا شام را پیش آنها بمانم. من آنجا شام خوردم و صبح روز بعد به یزد رفتم .به همین خاطر گوشی موبایل من در خانه آنها آنتن دهی داشته است.باور کنید من از نحوه کشته شدن شوهر دختر عمویم هیچ اطلاعی ندارم و بی‌دلیل بازداشت شده‌ام.

 سپس وکیل لیلا به دفاع پرداخت و گفت :مدرکی که نشان دهنده رابطه پنهانی لیلا و پسر عمویش باشد به دست نیامده است. اظهارات فرزندان قربانی ضد و  نقیض است و به نظر می‌رسد این اظهارات  ناشی از آموزه‌های خانواده قربانی به آنهاست.

وی ادامه داد :در بررسی‌ها پلیسی مشخص شده زنی که همسر قربانی است با موبایل رحیم  تماس گرفته یک مرد افغان بوده که با تقلید صدای زنانه با فریب مردان افغان از آنها پول و شارژ می‌گرفته و پس از شناسایی روشن شده  دستی در این ماجرا نداشته است.

این وکیل گفت:  پزشکی قانونی آثار بریدگی‌های متعدد در بدن قربانی را تایید کرده که با چندین آلت قتاله از جمله چاقو و تبر به قربانی وارد شده  که به نظر می‌رسد قتل از سوی چند نفر صورت گرفته باشد. موکلم در این ماجرا دستی ندارد و تقاضا دارم تا از اتهام مشارکت در قتل تبرئه شود .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 923310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟