حمله وحشتناک 3 مرد خشن به خانه مادر و دختر

به گزارش رکنا، سارقان مسلحی که به بهانه دادن حلیم نذری وارد خانه‌ای شده  و پنج میلیارد اموال ارزشمند را ربوده بودند با سرنخ‌هایی که به جا گذاشته بودند بازداشت شدند.

اوایل مرداد امسال سارقان مسلح به خانه مادر و دختری که در شمال غرب تهران زندگی می‌کردند، دستبرد زدند.

زن مالباخته در تشریح ماجرا به بازپرس اکبری شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران گفتند: آن روز یک زن در خانه ویلایی ما را زد و گفت برایمان حلیم نذری آورده است. دخترم جلوی در رفت تا در را باز کند و حلیم را بگیرد. اما به محض اینکه در را باز کرد زن او را هول داد. دخترم که انتظار چنین اتفاقی را نداشت به گوشه‌ای از حیاط پرت شد. بعد از آن سه مرد که نقاب پوشیده بودند و  سلاح کلت و چاقو در دست داشتند وارد خانه شدند. آنها دخترم را داخل خانه آوردند و دست و پای من و او را بستند. بعد هم افراد مسلح شروع به بازرسی کردند و در نهایت با زور و تهدید  کلید گاوصنوق را گرفتند تا دلار، طلا و سکه‌های موجود در آن را سرقت کنند.

این زن در پایان گفت: ارزش تقریبی اموالی که سرقت شده پنج میلیارد تومان است و سارقان پس از برداشتن هر آنچه که در گاوصندوق بود متواری شدند. ما به سختی دست وپایمان را باز کردیم و ماجرا را به پلیس خبر دادیم.

به این ترتیب ماموران پلیس با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران تحقیقات را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

ماموران از همسایه‌ها تحقیق کردند و متوجه شدند در آن روز کسی نذری نداشت. بنابراین احتمال دادند سارقان مسلح حلیم را از مغازه خریده‌اند. از این رو گروهی از ماموران از حلیم فروشِ‌های اطرف تحقیق کردند و  تصویر زن ناشناس در دوربین مداربسته حلیم فروشی به دست آوردند. در مرحله بعد نیز کارت عابربانکی که  حلیم با آن خریده شده بود  شناسایی شد.

با دست آمدن این سرنخ‌های ارزشمند ماموران به دستگیری متهمان سرقت مسلحانه نزدیک شدند و با شناسایی زنی که حلیم را خریده بود هویتش را شناسایی و او را بازداشت کردند. این زن اعتراف کرد سه مرد مسلح که نقاب داشتند و سرقت مسلحانه را انجام داده‌اند از اقوامش هستند و او برای آنها خانه‌ای اجاره کرده و در سرقت همراهشان بود.

در بخش دیگری از تحقیقات  مشخص شد، این زن قبلا برای نظافت به خانه مادر و دختر رفته بود، به همین دلیل می‌دانست آنها پولدار هستند و در واقع او بود که همدستانش را برای سرقت راضی کرد.

این زن در مورد تقسیم اموال هم به ماموران گفت: چند قلم طلا سهم من شده و بیشتر دلار، سکه‌ها و طلاها را سه همدستم برداشته‌اند.

با اعتراف این زن سه متهم دیگر  سرقت مسلحانه هم بازداشت شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

در حال حاضر قرار قانونی برای متهمان این پرونده صادر شده است و  تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم این افراد ادامه دارد .

 

کدخبر: 922710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟