بازداشت سارقان وینچستر به دست در سمنان / کافی شاپ و یک خانه هدف آنها بود

به گزارش رکنا، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از یک کافی‌شاپ و خانه در شاهرود که هر ۲ در یک روز انجام شد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهرود قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور میدانی مأموران انتظامی و پلیس آگاهی در صحنه جرم و انجام بررسی‌های تخصصی در این زمینه گفت: سرانجام هویت 3 سارق مسلح که به‌وسیله یک قبضه سلاح وینچستر با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وسایل کافی‌شاپ و در ادامه سرقت منزل کرده بودند، برای پلیس برملا شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و انجام کار شبانه‌روزی و اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان شهرستان شاهرود، محل اختفای ۲ سارق در یکی از شهرستان‌های استان گلستان و دیگری در شاهرود شناسایی شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه پلیس هر سه سارق را در ۲ عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شاهرود منتقل کرد، ادامه داد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت مسلحانه و خشن اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان لوازم سرقتی از کافی‌شاپ به همراه یک قبضه سلاح وینچستر کشف و ضبط شد.

به گفته وی، ۲ نفر از متهمانی که دستگیر شدند جزو اراذل و اوباش سطح یک استان‌های دیگر بودند که با تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان برای اراذل و اوباش و هنجارشکنان خط و نشان کشید و تأکید کرد: افرادی که به روی امنیت و آرامش مردم اسلحه بکشند بدانند، نخستین اشتباه آن‌ها، آخرین اشتباهشان خواهد بود و اگر خوش‌شانس باشند کنار اسلحه‌شان نمی‌افتند.

کدخبر: 922403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟