زن شیاد با شگردی ماهرانه طلا می خرید اما پول نمی داد / همه به دنبال او بودند

به گزارش رکنا ،رئیس پلیس آگاهی استان کرمان  با اشاره به دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به خرید طلای شهروندان کرده بود، درخصوص این گونه کلاهبرداری ها  هشدار داد.

 سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر بیان کرد:یک زن با افراد آگهی دهنده فروش  طلا، تماس می گرفت و با اعلام این که خریدار طلاهای  آن ها با قیمت مناسب است، این افراد را به طلافروشی های سطح شهر می کشاند و با وزن کردن  طلاها، به صورت حضوری خرید را انجام می داد.

وی ادامه داد: این فرد هنگام تحویل طلاها به  بهانه  به همراه نداشتن کارت بانکی،یک تراکنش جعلی پرداخت وجه در تلفن همراه خود را به آن ها نشان می داد و محل را ترک می کرد.

وی افزود: به دنبال چندین فقره شکایت با بررسی های تخصصی صورت گرفته، هویت فروشنده و محل های تردد این خانم در استان های فارس، بندرعباس، البرز، گیلان و تهران مشخص و سرانجام  هنگام ورود مجدد به کرمان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که تاکنون ۱۰  مال باخته به   پلیس مراجعه کرده  و تشکیل پرونده داده اند و اقدام های لازم برای شناسایی دیگر شاکیان  در استان کرمان و سایر استان های کشور در حال انجام است،به شهروندان توصیه کرد،  در زمان معامله ابتدا با بررسی حساب بانکی خود از واریز پول به حساب شان اطمینان حاصل کنند و سپس کالا را تحویل خریدار دهند.

 

کدخبر: 922330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟