تصادف مرگبار اورژانس هوایی را برای امدادرسانی به مادر باردار به پرواز درآورد

به گزارش رکنا، داریوش تقیلو در رابطه با حادثه واژگونی خودرو پژو ۴۰۵، اظهار کرد: روز گذشته (۲۹ مردادماه) در ساعت ۱۷:۲۰ یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر نرسیده به حلب از سمت بیجار واژگون شد.

وی از مصدومیت ۶ نفر در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ خبر داد و افزود: مصدومان، ۳ نفر آقا و یک نفر خانم بودند که توسط ۲ کد آمبولانس (حلب – زرین‌آباد) به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

این مسئول با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از بروز حوادث تلخ در رانندگی، تصریح کرد: گفتنی است ۲ مصدوم آقا از اعزام به بیمارستان امتناع کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در رابطه با ماموریت بالگرد هوایی اورژانس برای نجات جان مادر باردار، گفت: همچنین روز گذشته در پی درخواست بیمارستان رازی ماهنشان برای اعزام بالگرد هوایی اورژانس، یک مادر باردار ۲۲ ساله پرخطر به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد.

تقیلو با اشاره به شرایط جوی نامساعد حین عملیات اورژانس هوایی زنجان، خاطرنشان کرد: حین بازگشت به زنجان، وضعیت جوی نامناسب و باران شدید آغاز شد که باتوجه به مهارت خلبان، مادر باردار به سلامت به بیمارستان آیت‌الله موسوی رسید.

کدخبر: 921272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟