دستگیری عاملان قطع درختان پسته در ورامین

به گزارش رکنا، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره قطع درختان پسته توسط افراد سودجو در یکی از روستاهای بخش جواد آباد ، شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری این بخش قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش جواد آباد با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی و تشدید گشت زنی و تمرکز بر موضوع و آموزش مالکان باغات، موفق به شناسایی 4 نفر در این خصوص شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: متهمان که همه از اتباع بیگانه و کارگران باغ های سطح روستا بودند ، پس از دستگیری به همدستی با سرکرده باند در قطع درختان، که وی نیز از اتباع بیگانه بود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با تلاش ماموران سرکرده این باند که تبعه بیگانه 18 ساله ای بود نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یکی از باغ های سطح آن روستا غافلگیر و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به قطع درختان پسته باغ شاکی توسط خودش و با همدستی 4 نفر دیگر اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده با حکم قضائی روانه زندان شدند.

کدخبر: 919390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟