فیلم گفتگو با 2 پسربچه شجاع حادثه شاهچراغ / اقدام فداکارانه آنها را ببینید + جزییات

به گزارش رکنا، غروب یکشنبه 22 مرداد ماه حوالی ساعت 19 فردی مسلح در صحن حرم شاهچراغ (ع) شروع به تیراندازی کرد و باعث شهادت 2 تن و زخمی شدن چند تن  شد.

در بین افراد زخمی شده مردی است که شجاعت فرزندان او زبانزد مردم شده و اینکه چطور یک پسربچه با فداکاری اسلحه مرد تروریست را نادیده می گیرد و به کمک مرد زخمی می رود.

محمد متین و محمد مبین قدرتی از شهر طسوج شهرستان کوار می باشند که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در حیاط منتظر مادر خود بودند اما وقتی صدای تیراندازی را میشنوند به همراه مردم فرار می کنند و فقط حرفهای پدرشان را می شنیدند که با فریاد از آنها می خواست که فرار کنند.

پدر خانواده که مانند بقیه مردم در حال فرار بود که ناگهان گلوله ای به پای او اصابت می کند محمدمبین وقتی متوجه این اتفاق می شود برای کمک به سمت او می رود تا کمکش کند که این حرکت شجاعانه بعد از منتشر شدن صحنه های حادثه تروریستی مورد توجه مردم قرار می گیرد.

وقتی از محمدمبین 7 ساله درباره حرکت شجاعانه اش می پرسند با تمام صداقت کودکانه اش پاسخ می دهد: دوستش داشتم و میخواستم کمکش کنم.

برادر بزرگتر که در حال فرار می باشد متوجه تیرخوردن پدر نمی شود و به سمت مادر و خواهر کوچک تر خود می رود تا اینکه با در آغوش گرفتن خواهرش مرسانا کوچولو به آرامش می رساند.

حادثه تروریستی شاهچراغ

حادثه تروریستی شاهچراغ

کدخبر: 919380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟