قتل معمایی زن تهرانی در اکباتان تهران / پسر جوان خبر قتل مادرش را به خاله اش داد + جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا، عصر شنبه زنی در تماس با پلیس 110 ادعا کرد که خواهرش که زنی 70 ساله است همراه پسرانش در فاز 2 شهرک اکباتان زندگی می کند و دقایقی قبل پسر 32 ساله خواهرم با من تماس گرفته و ادعا کرده که خواهرم یعنی مادرش را به قتل رسانده و حتی تهدید کرده که تا من به خانه شان نروم.

همین تماس تلفنی کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری 135 آزادی برای تحقیق وارد عمل شوند و ماموران وقتی وارد خانه شدند پسر جوان را داخل خانه دیدند و این در حالی بود که جسد مادرش در خانه بود.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند و با حضور در صحنه جرم تجسس های فنی را در حالیکه وسایل مصرف مواد مخدر در خانه دیده می شد آغاز کردند.

پسر جوان که اعتیاد به مواد مخدر دارد در تحقیقات ابتدایی عنوان کرد که نقشی در مرگ مادرش نداشته و مادرش به کام مرگ فرو رفته است .

کارآگاهان در ادامه از همسایه ها تحقیقات خود را آغاز کردند و این در حالی بود که تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران در حال بررسی جسد بودند که همسایه ها عنوان کردند که قبل از حضور ماموران صدای درگیری بین مادر و پسر جوان به گوش رسید و خیلی زود این درگیری پایان گرفت.

تیم تشخیص هویت در این مرحله سرنخ مهمی پیش روی بازپرس پرونده قرار داد و آثار  پوست و ریش صورت پسر جوان زیر ناخن های مادرش به دست آمد و در ادامه با توجه به مشاهدات اولیه فرضیه قتل با شیوه خفگی پیش روی تیم جنایی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، بازپرس براعه با توجه به مشاهدات اولیه دستور بازداشت پسر جوان را صادر کرد و متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و جسد مادر خانواده نیز برای بررسی بیشتر و شناسایی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

کدخبر: 918829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟