فیلم دستگیری دزدان خشنی که زن یزدی را برای طلاهایش ربودند / دزدان مسافر بودند
حجم ویدیو: 9.04M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00

به گزارش رکنا، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد گفت: : در پی تماس یک خانم با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه توسط سرنشینان یک خودرو ربوده شده و زیورآلات وی مورد سرقت قرار گرفته بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد با تشکیل تیم های عملیاتی و رصد اطلاعاتی متوجه شدند که مجرمان با یک دستگاه سواری "پارس" بدون پلاک پس از ربودن این خانم در یکی از محلات شهر یزد اقدام به سرقت به عنف طلاجات وی کرده و سپس در حاشیه شهر او را رها کرده و از محل متواری و از شهر یزد خارج شده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با توجه به اینکه هیچ گونه سرنخی از خودرو و متهمان در دست نبود اما کارآگاهان پلیس با یک هفته کار و تلاش شبانه روزی، 3 متهم پرونده را شناسایی و زمانی که این افراد مجددا وارد شهر یزد شدند آنها را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: تمامی طلاجات سرقتی، از سارقان کشف و تحویل مالباخته شد و متهمان که غیر بومی و دارای سابقه سرقت نیز هستند به دادسرا معرفی شدند.

این مقام ارشد پلیس خاطرنشان کرد: مردم یزد هیچ نگرانی برای امنیت شهر نداشته باشند چراکه انتظامی استان یزد با اشراف اطلاعاتی کاملی که دارد  تمامی موضوعات مربوط به ناامنی را رصد و مجرمان را در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و تحویل محاکم قضائی خواهد داد تا برخورد محکمی با این افراد صورت گیرد.

رئیس پلیس استان یزد افزود: از مردم انتظار داریم همان طور که قبلا با پلیس همکاری داشته اند در صورت مشاهده هر خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و افراد مشکوک، بلافاصله با پلیس 110 تماس حاصل و مراتب را اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه استان یزد از استان های امن کشور است یادآور شد: طرح های برخورد با سارقان و همچنین پاکسازی محلات و نقاط آلوده و مقابله با سرقت در دستور کار دائمی پلیس یزد قرار دارد.

 

کدخبر: 914053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟