بازداشت 2 سارق حرفه ای با 69 گوشی سرقتی در بهارستان + فیلم
حجم ویدیو: 18.53M | مدت زمان ویدیو: 00:03:34

به گزارش رکنا،  سرهنگ عسگری نیا بابیان اینکه طرح های امنیت محله محور با هدف شناسایی و پاکسازی نقاط حادثه خیز به صورت هفتگی با قدرت و جدیت اجرا می شود گفت: در این حوزه همکاری شهروندان با پلیس در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز می توان نقش قابل توجهی در افزایش کیفیت عملیات داشته باشد.

رئیس پلیس یهارستان گفت:از ابتدای سال و در جریان اجرای طرح های امنیت محله محور بیش از 370 نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و مزاحمین نوامیس دستگیر شدند و تعداد 399 قبضه سلاح سرد کشف شد و 228 واحد صنفی متخلف پلمپ و همچنیین بیش از 7 میلیارد تومان نهاده های دامی قاچاق کشف و 8 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

عسگری نیادرباره دستگیری دو سارق موبایل قاپ و یک مالخر توضیح داد: در جریان گشت زنی یک واحد گشتی مامورین متوجه زورگیری 2 نفر موتور سوار از یک نفر پاکبان می شوند و بلافاصله عملیات دستگیری را آغاز می کنند و در عرض چند دقیقه یک سارق گوشی قاب دستگیر می شود.

متهم دستگیر شده  در اعتراف اولیه به 10 فقره سرقت گوشی اعتراف می کند و پس از شناسایی محل اختفا همدست سارق در یک عملیات نفر دوم نیز دستگیر می شود و پس از معرفی مالخر گوشی های سرقتی این فرد نیز دستگیر شده و تعداد 69 دستگاه گوشی از منزل این مالخر کشف و تحویل مالکان داده شد

کدخبر: 911041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟