پایان وحشت آفرینی 7 شرور خطرناک خیابان خوش تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرگرد محمد زیدی بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه 7 نفر از اراذل و اوباش در محدوده خیابان خوش تهران با عربده کشی و قدرت نمایی منجر به قطع عضو شهروندی از ناحیه مچ دست شده و همچنین باعث نارضایتی و رعب و وحشت برای شهروندان شده‌اند که بررسی موضوع جهت دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم سازمان اطلاعات پلیس تهران قرارگرفت.

در این راستا اکیپی از مأموران به محل در گیری اعزام و در پالایش های اطلاعاتی و تحقیقات محلی هویت این افراد را شناسایی کردند. بررسی های اولیه نشان از این داشت متهمان برای جلوگیری از دستگیری توسط پلیس از مخفیگاه خود نقل مکان نموده و زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده اند. در ادامه بررسی های پلیسی و استفاده از روش های شناسایی نوین کشف جرم، ماموران این پلیس موفق شدند مخفیگاه متهمان را در مخروبه ای در حاشیه شهر تهران شناسایی و دستور قضائی مبنی بر دستگیری متهمان را اخذ نمایند.

با دستگیری 7 شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدیدوی، پس از اخذ نبابت قضائی این متهم نیز در مخفیگاهش دستگیر شد. معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به اعتراف متهمان به جرم ارتکابی و سابقه دار بودن متهمان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: کلیه متهمان پس از تخقیقات تکمیلی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

وی در پایان گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود موجب ایجاد ناامنی در جامعه و سلب آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کند و شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 910645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟