قتل فجیع جوان 22 ساله در شهریار / کشف جسد در سرویس بهداشتی

به گزارش رکنا، سرهنگ"سواری پور" با اشاره به جزئیات این خبر گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه, 17 تیر ماه سال جاری  از طریق کلانتری 18 باغستان شهرستان شهریار  مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمدی در "خادم آباد" شهریار، بلافاصله یک تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران به همراه بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در محل حضور پیدا کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد در داخل سرویس بهداشتی جسد جوان حدوداً 22 ساله با جراحت از ناحیه گلو مشاهده شد که در تحقیقات صورت گرفته معلوم شد مقتول توسط فردی که در همان کارگاه فعالیت می کرده و با وی اختلاف حساب داشته, به قتل رسیده است.

سرهنگ سواری پور بیان داشت: با بررسی فیلم دوربین مداربسته محل وقوع جرم مشخص شد قاتل پس از قتل مقتول, کارگاه را ترک کرده و به کارگاه نجاری و تولید مبلمان در خیابانی در اطراف کارگاه محل کار خود رفته است که در بازرسی ماموران از کارگاه دوم مشخص شد قاتل پس از وقوع قتل به همراه فرد دیگری از محل متواری شده است.  

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با اقدامات فنی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران سرنخی از حضور قاتل فراری در  شهرستان قدس که از آنجا به محله گمرک تهران رفته است که برابر هماهنگی های قضائی و انتظامی صورت گرفته فردی که در فراری دادن قاتل همکاری می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گفته سرهنگ سواری پور, فرد دستگیر شده در اظهارات خود اعتراف کرد قاتل با اتوبوس به شهر اصفهان متواری شده که  با توجه به حساسیت موضوع و احتمال خروج متهم از کشور, تیمی از ماموران پلیس آگاهی به شهر اصفهان رفته و  قاتل را در عملیاتی در مخفیگاهش در اصفهان شناسائی و دستگیر کردند.

گفتنی است متهم به صراحت به قتل جوان 22 ساله با اعتراف و انگیزه خود را از قتل، بدهی مالی مقتول و عدم بازپرداخت آن عنوان کرد که پس از معرفی به مرجع قضائی با صدور بازداشت موقت جهت ادامه تحقیقات دراختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

 

کدخبر: 908835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟