سارقان سرقت خشن در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش رکنا، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و اعلام شکایت مبنی بر سرقت اموالش توسط ۲ سارق خشن، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان سریعاً در محل حضور یافته و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد شب گذشته به همراه ۳ فرزندم در منزل حضور داشتم که ۲ مرد وارد منزل شده و با گرفتن دستمالی جلوی دهان من و فرزندانم ما را بیهوش کرده و سپس تعدادی طلاجات شامل ۲ عدد گردنبند و ۳ عدد النگو، یک جفت گوشواره، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۰ هزار دلار و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد را سرقت کردند.

بساطی ارزش اموال به سرقت رفته برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: پس از دریافت اظهارات شاکی با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام هویت سارقان شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت این افراد در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل آن‌ها به مال باخته گفت: متهمان پس از اعتراف صریح به اقدام مجرمانه خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با هشدار به کسانی که برای کسب منافع خود به حقوق و حریم مردم تعرض می‌کنند، بیان کرد: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با افرادی از این دست که باعث ترس و وحشت و نگرانی در بین مردم شده و به احساس امنیت خاطر شهروندان خدشه وارد می‌کنند قاطع، سخت و پشیمان کننده خواهد بود و باید منتظر عواقب کارهای خود باشند چون پلیس آن‌ها را رصد کرده و در سریع‌ترین زمانی که فکرش را نمی‌کنند بر سرشان حاضر خواهد شد.

کدخبر: 907482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟