زن مرده زنده پیدا شد / 4 سال زندگی شوهردار با مرد نامحرم در کن و سولقان تهران

به گزارش رکنا، اوایل تابستان ۹۹ خانواده زنی میانسال که دو فرزند داشت با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کردند که او ناپدید شده است. با تحقیق از خانواده‌اش معلوم شد او بعد از خروج از خانه خواهرش در تهران ناپدید شده است. 

شوهر زن گمشده در تحقیقات گفت: همسرم بعد از استفاده مداوم از فضای مجازی و اینستاگرام اخلاق و رفتارش عوض شد و بنای ناسازگاری گذاشت. حتی خواستار جدایی بود که به خاطر بچه‌هایم قبول نکردم. آخر قهر کرد و به خانه خواهرش رفت. یک ماه آنجا بود و بعد ناپدید شد. بیمارستان‌ها، بهزیستی، کلانتری‌ها و زندان‌ها را برای یافتن او گشتیم و حتی به پزشکی قانونی رفتیم و اجساد را دیدیم، اما فوت نشده بود. 

در ادامه دو فرزند زن گمشده نیز مورد تحقیق قرار گرفتند که گفته‌های پدرشان را تائید کردند. در این چهار سال بی‌خبری از زن گمشده، پلیس احتمال می‌داد او به قتل رسیده باشد. این در حالی بود که بعد از چهارسال، اوایل هفته جاری خانواده زن گمشده به اداره پلیس تهران آمدند و گفتند که یکی از آشنایان زنی را در یکی از روستاهای کن و سولقان تهران دیده که شباهت بسیاری به زن گمشده دارد. با این سرنخ ماموران دو روز پیش به روستای مورد نظر اعزام شدند و با ورود به خانه‌ای که آن زن در آن تردد داشت وی را همراه مرد میانسال غریبه‌ای یافتند و معلوم شد این زن فرار کرده و به خانه این مرد آمده است.

مرد میانسال بازداشت‌شده در تحقیقات گفت: 4 سال قبل در اینستاگرام با این زن دوست شدم و ارتباط‌مان شکل گرفت. کم‌کم به هم علاقه‌مند شده و قصد ازدواج داشتیم. می‌گفت با شوهرش اختلاف دارد و طلاقش نمی‌دهد. یک روز از خانه فرار کرد و نزدم آمد . مدتی با هویت جعلی زندگی می‌کردیم . از دو سال قبل به این روستا آمدیم، خانه‌ای اجاره و پنهانی زندگی می‌کردیم که سرانجام ردمان را پلیس زد و بازداشت شدیم. 

این در حالی بود که زن میانسال در جریان تحقیقات گفت: این مرد مرا اغفال کرد و باعث شد از خانواده‌ام سرد شوم و از نزدشان بروم. خانه را ترک کردم و نزد او رفتم. چند مرتبه پشیمان شده و می‌خواستم بازگردم اما این مرد بچه‌هایم را به قتل تهدید کرد. 

تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: تحقیقات از این زن و مرد ادامه دارد.

کدخبر: 906235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟