معمای سرقت سردیس مرحوم منصور پورحیدری فاش شد + عکس

به گزارش رکنا، با چند عکس که از نبود سردیس مرحوم منصور پورحیدری در نبش خیابان روشنایی در استوری و استاتوس و فضای مجازی شایعه به سرقت رفتن این سردیس مطرح شد و خیلی زود رسانه های معاند هم روی این خبر مانور دادند.

پیگیری از مسئولان شهرداری منطقه یک نشان می دهد که بر اثر برخورد یک خودرو با مجسمه مرحوم منصور پورحیدری در خیابان روشنایی منطقه یک تهران، این تندیس از جا کنده و به شدت آسیب دیده است.

مهران روشن طبری شهردار ناحیه هفت در خصوص مطلب درج شده در برخی رسانه ها با موضوع سرقت سردیس مرحوم منصور پور حیدری در منطقه یک تهران اعلام کرد: برخورد شدید خودو ۲۰۶ با علایم ترافیکی و تندیس مذکور باعث شکستگی شدید آن شد که در بازدید ناظر زیباسازی شهرداری تهران و هنرمند مجسمه ساز در محل و بررسی وضع موجود مقرر شد با توجه به جنس سنگی این سردیس و عدم امکان ترمیم آن، سردیس از ابتدا ساخته و در محل نصب شود.

او این را هم گفته که در حال حاضر پایه سنگی به دلیل وزن بالا با کمک جرثقیل جا به جا شده است و سردیس جدید نیز پس از ساخت مجدد بر روی پایه نصب خواهد شد.

مجسمه منصور پورحیدری

این سردیس ۶ بهمن ۹۹، مصادف با زادروز پورحیدری، در خیابان روشنایی رونمایی شده بود و این خیابان، به نام اسطوره باشگاه استقلال تغییر نام یافت.

کدخبر: 905457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟