بی عفت شدن 2 دختر در خانه 3 پسر تهرانی ! / دخترها عکس های زننده شان را می فروختند !
به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت دو دختر نوجوان آغاز شد. سارینا ۱۵ ساله و دوستش آیدا ۱۳ ساله که به پلیس آگاهی رفته بودند از سه پسر جوان شکایت کردند.

سارینا در تشریح جزئیات شکایتش گفت: من در خانواده فقیری زندگی می‌کنم. پدرم بیکار و معتاد است و من و مادر و خواهرهایم به سختی زندگی‌مان را می‌گذرانیم. مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام آرش آشنا شدم. او از من خواست عکس‌های خصوصی‌ام را برایش ارسال کنم و در عوض پول بگیرم. من هم چندین عکس برایش ارسال کردم و قرار شد پول بدهد، مقداری هم پول به حسابم واریز کرد. او گفت اگر بتوانم از دختران عکس بگیرم و برای آنها بفرستم پول بیشتری به من می‌دهد. من که در اینستاگرام با آیدا آشنا شده بودم، موضوع را به او گفتم. آیدا هم قبول کرد. او از خودش عکس گرفت و برای من فرستاد من هم برای آرش و دوستانش فرستادم و قرار شد 9 میلیون تومان به من بدهد. این پول می‌توانست زندگی من و آیدا را تغییر دهد؛ اما آرش و دوستانش به قول‌شان عمل نکردند.

دختر نوجوان گفت: چند بار با آرش و دوستانش تماس گرفتم تا پولم را بدهند. آنها با من قرار ملاقات گذاشتند و خواستند سر قرار بروم تا پول را بپردازند. به همین خاطر من و آیدا با هم سر قرار رفتیم و سه پسر جوان ما را به خانه‌شان در غرب تهران دعوت کردند تا آنجا با هم تسویه‌حساب کنیم. وقتی به آنجا رسیدیم یکباره دست و پای ما را بستند و ما را آزار دادند. آنها تهدید کردند اگر در این باره به کسی حرفی بزنیم، عکس‌ها را پخش می‌کنند و آبرویمان را می‌برند.

به دنبال اظهارات دختر نوجوان، ماموران به ردیابی سه پسر جوان پرداختند و آرش و دو دوستش را بازداشت کردند. آنها مدعی شدند دو دختر نوجوان را نمی‌شناسند.

سه متهم در ادامه بازجویی‌ها و در مواجهه حضوری پذیرفتند دو دختر را به خانه‌شان دعوت کرده‌اند اما مدعی شدند با میل دختران نوجوان با آنها رابطه برقرار کردند.

در ادامه نخستین جلسه تحقیق درباره این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. در این جلسه سارینا و آیدا برای سه پسر ارشد مجازات خواستند.

آنها گفتند: پسران جوان به بهانه تسویه‌حساب ما را به خانه‌شان کشاندند و تجاوز کردند.

سپس سه پسر یک به یک از خود دفاع کردند. آنها اتهام آزار دو دختر نوجوان را نپذیرفتند.

آرش گفت: سارینا وقتی در اینستاگرام با من آشنا شد، عکس‌های خصوصی خودش و دوستش را برایم ارسال ‌کرد. آخرین بار هم آنها همراه هم به خانه ما آمدند و من و دوستانم با میل خودشان با آنها رابطه برقرار کردیم؛ اما آنها قصد اخاذی از ما را داشتند. چون مبلغ ۹ میلیون تومانی را که از ما خواسته بودند، ندادیم به دروغ شکایتی علیه ما مطرح کردند.

با ادعای متهمان، قرار شد تحقیق درباره این پرونده تکمیل شود. با تکمیل تحقیقات متهمان در دادگاه از خود دفاع می‌کنند.

کدخبر: 903779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟