فیلمی که هنوز جنجالی است ! / پشیمانی دختر هنجارشکن در خیابان‌های تهران
حجم ویدیو: 28.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش «رکنا»، تب فضای مجازی و عطش جذب فالوور او را تا حد جنون رسانده بود. دختر جوانی که می‌گفت فکرش را نمی‌کردم ویدیویی که منتشر می‌کنم تا این حد بازدید بگیرد؛ حالا می‌گوید که پشیمانم و دیگر چنین غلطی نمی‌کنم!

چند روز قبل این دختر جوان تهرانی ویدیوی هنجارشکنانه عریان شدنش را منتشر کرد.می‌گفت ساعت 37 و 11 دقیقه شب است و در خیابان ویدیو را ضبط می‌کند.بعد هم گفت امیدوار است در این حال پلیس او را دستگیر نکند! شاید در آن لحظه با خودش فکر می‌کرد همین که به خانه برود دیگر کار از کار گذشته و کسی بابت این رفتار با او برخوردی نخواهد کرد.

اما مشاهده چنین صحنه‌هایی برای کاربران فضای مجازی دور از انتظار بود و همین کافی بود که در مدت زمان کوتاهی ویدیویش وایرال شود.

زمانی که این کلیپ ویدیو به سرعت دست به دست چرخید، این دختر هنجارشکن بلافاصله شناسایی و توسط مأموران پلیس تهران بزرگ دستگیر شد.

این دختر کم سن و سال که به نظر نمی‌رسد بیشتر از 18 سال سن داشته باشد بعد از دستگیری گفت: «از سر تفریح و سرگرمی این ویدیو را منتشر کردم و فکرش را نمی‌کردم که کار به اینجا بکشد و دستگیر شوم! اصلاً توقع نداشتم که این فیلم تا این حد دیده شود.»

این دختر در ادامه گفت‌و‌گو با اظهار ندامت و پشیمانی گفت: «از اینکه این کلیپ را منتشر کردم خیلی پشیمانم و اگر به گذشته برگردم هرگز چنین اقدامی انجام نمی‌دهم.حالا هم اگر به گذشته برگردم دیگر چنین غلطی نمی‌کنم.»

این دختر با دستور مقام قضایی روانه کانون اصلاح و تربیت شد و رسیدگی به عنوان اتهامی این دختر جوان در دستور کار قضایی قرار دارد.

 

کدخبر: 903082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟