نمک نشناس ترین دزدان ایران را بشناسید !

به گزارش رکنا سرهنگ احمد نگهبان  اظهارداشت:در پی گزارش سرقت از یک کارگاه تولید اسباب بازی در محدوده خیابان مطهری مراتب در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی های اولیه مشخص شد که مالک کارگاه در اقدامی خداپسندانه اقدام به استخدام  تعدادی از افراد سابقه‌دار در محل تولیدی خود کرده است. برابر اظهارات مالک این کارگاه تولیدی، با توجه حسابرسی های انجام شده بر روی دخل و خرج های کارگاه در 6 ماه اخیر، متوجه کسری مواد خام این کارگاه و اسباب بازی تولید شده به ارزش حدود 10 میلیارد ریال  شده است.

نگهبان تصریح کرد: با بررسی میدانی صحنه جرم توسط کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد مشخص شد فرضیه نفوذ شبانه سارقان از بیرون به داخل کارآگاه عملاً صفر است و از سوی دیگر با توجه به تعداد زیاد کارگرها و تردد زیاد مشتریان به داخل این کارگاه و همچنین کیفیت پایین و حافظه کوتاه دوربین های مداربسته نیز سرنخی از سارقان بدست نیامد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات تیم رسیدگی کننده پرونده در تحقیقات از کارگرها و پرس و جو از مالک کارگاه به یکی از کارگرها در اسفندماه سال گذشته به دلیل بی نظمی از کارگاه اخراج شده بود مظنون شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی و استفاده از ظرفیت های علمی و هوشمندی که در اختیار پلیس است سرانجام محل اختفای متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی او را دستگیر و در بازرسی از محل 24کیسه مواد اولیه پتروشیمی برای تولید اسباب بازی،17کیسه و چهار کارتن بزرگ اسباب بازی از نوع آجرلگو کشف کردند.

نگهبان عنوان کرد: متهم که در بازجوئی های اولیه منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت سریالی اسباب بازی ها و مواد اولیه پتروشیمی از حدود 6 ماه پیش با همکاری یکی از دیگر از کارگرهای همان کارگاه و فروش قسمتی از اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت:در ادامه این عملیات همدست متهم دستگیر و پس از بازجوئی های به عمل آمده به همراه همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کدخبر: 902979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟