بازداشت خانم دزد فریبکار که برای دختربچه ها کمین کرده بود / در مشهد فاش شد

به گزارش رکنا سرهنگ احمد نگهبان ، اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت طلاجات کودکان در محدوده بولوار توس بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی توس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس و تصاویر به دست آمده از سارق در محدوده سرقت‌های  مشخص شد، سارق که زنی جوان است که با کشاندن دختر بچه‌های خردسال با ترفندهای مختلف به مکان خلوت طلاجات آنها که اکثراً گوشواره بوده را سرقت کرده است.

نگهبان تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی توس با یک سری تحقیقات گسترده اطلاعاتی متهم را که زنی معتاد و سابقه‌دار است را در محدوده کال زرکش ردزنی و با کنترل نامحسوس عصر روز گذشته او در حال پرسه‌زنی در محدوده خیابان شهید جنگی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد عنوان کرد: متهم 43 ساله که پس از انتقال به مقر انتظامی  ابتدا منکر هرگونه بزه و جرمی شده که در بازجویی های به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباختگان و تصاویر به دست آمده از او در برخی سرقت‌ها تاکنون به 12 فقره سرقت طلاجات کودکان در محدوده بولوار توس در ماه  گذشته و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر در محدوده محله امام هادی(ع) اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست در صورت سرقت مشابه به پاسگاه انتظامی توس واقع در بین توس 169 و 171 مراجعه کنند.

نگهبان در ادامه از خانواده‌ها خواست با توجه به فصل گرما موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت کودکان جدی بگیرند و به کودکان خود آموزش دهید از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در ساعت خلوت روز، از بازی آن‌ها در کوچه و خیابان جلوگیری کنید، طلا و جواهرات زیاد موجب تحریک سارقان شده، بنابراین کودکان را هنگام بازی در پارک‌ها، کوچه‌ها و اطراف مجتمع‌های مسکونی تنها نگذارید، به کودکان خود آموزش دهید از سوار شدن به خودرو یا موتورسیکلت افراد ناشناس خودداری کنند.

کدخبر: 902558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟