قتل جوان ملایری در تیراندازی با سلاح شکاری

 سرهنگ «احمد ساکی» روز پنجشنبه 25 خرداد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع درگیری مسلحانه منجر به قتل در فروردین ماه امسال در یکی از روستاهای ملایر و متواری شدن قاتلان، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از مدت‌ها تلاش شبانه‌روزی مؤثر و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، سرانجام سه نفر از متهمان را که از مخفیگاه خود خارج و در حال تردد در داخل شهر ملایر بودند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: مأموران همچنین سه نفر دیگر از افراد مرتبط با درگیری منجر به قتل را شناسایی و در یک عملیات دیگر آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده، به حضور در محل قتل و درگیری و تیراندازی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف ۱۱۵ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودرو نیسان توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد با سودجویان و مخلان امنیت اقتصادی جامعه، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان در حین گشت‌زنی در محورهای ارتباطی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 901247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟