پایان قدرتنمایی 2 شرور قمه به دست خیابان هاشمی تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی  و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی طرح تشدید برخورد با اراذل و اوباش با هدف ارتقاء سطح امنیت عمومی و پیشگیری از جرائم در سطح شهر تهران در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

 سرهنگ راستی تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح، ماموران با شناسایی شدن متهمان که به اتهام درگیری،قدرت نمایی با سلاح سرد وایراد ضرب وجرح عمدی در خیابان هاشمی تهران،و پس از انجام هماهنگی های قضائی در اقدامی غافلگیرانه و عملیاتی ضربتی موفق شدند 2 نفر اوباش سابقه دار را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر این پلیس منتقل کنند.

این مقام پلیسی  همچنین با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه، از معرفی 2 نفر اراذل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه پلیس با اراذل و اوباش و نیز برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه ، درچارچوب قانون برخورد می کند،گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این گونه افراد برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد.

کدخبر: 900798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟