این مردان شرور روستاییان  آغچه حصار چهارباغ را به خاک سیاه نشاندند

به گزارش رکنا سرهنگ کامران چراغی  اظهار کرد: به دلیل وقوع چندین فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی در محله آغچه حصار این شهرستان و ایجاد حس ناامنی در بین شهروندان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس مشخص کرد که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید در محله آغچه حصار اقدام به زاغ زنی باغات و اماکن خصوصی کرده و با شناسایی اماکن فاقد نگهبان و دوربین مداربسته از طریق قیچی قفل‌ها را شکسته و اقدام به سرقت لوازم آن می‌کنند.

رئیس پلیس شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه داره استان مشاهده و با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت با همدستی ۳ نفر دیگر از سارقان سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ چراغی با اشاره به دستگیری دو متهم دیگر پرونده در عملیات‌های جداگانه پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: همچنین یک مالخر مواد مسروقه نیز در خصوص این پرونده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان خاطر نشان کرد: توصیه پلیس به مالکان باغات و اماکن خصوصی که به صورت مقطعی از آنها استفاده می‌شود این است تا با تجهیز اماکن خود به دوربین مدار بسته و دزدگیر از رسیدن سارقان به اهداف شأن پیشگیری کنند.

کدخبر: 900264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟