افشای راز اقدام شیطانی مرد خشن با هدیه ای به خواهرش / زن جوان را برای نقشه شوم ربوده بود

به گزارش رکنا، روزهای پایانی اسفند سال گذشته زنی ۴۲ ساله با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی جوان به اتهام ربودن و سرقت مقرون به آزار شکایت کرد. پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: از محل کارم خارج شده و در یکی از محله‌های غرب تهران منتظر تاکسی بودم. چون دیروقت بود، خودرویی در خیابان پیدا نمی‌شد تا این‌که خودروی پژویی مقابلم توقف کرد. به راننده اعتماد کردم و سوار شدم. بعد از طی مسافتی او تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض کردم با مشت ضربه‌هایی به سر و صورتم زد که زخمی شدم.

او خودرو را به محلی خلوت برد و توقف کرد. ابتدا گوشی و کارت‌های بانکی‌ام را به زور سرقت کرد. بعد هم می‌خواست داخل خودرو مرا مورد آزارو اذیت شیطانی قرار دهد که موفق نشد. در تلاش برای فرار بودم که او مشت دیگری به سر و صورتم زد و حالم بد شد. مرا با همان حال از خودرو بیرون انداخت و فرار کرد.

 تحقیقات ادامه یافت تا این‌که با گذشت سه ماه از این ماجرا، چند روز پیش ماموران متوجه شدند گوشی تلفن همراه سرقتی این زن با یک سیمکارت فعال شده است. موضوع را که بررسی کردند، رد یک زن جوان را یافتند، او به اداره پلیس احضار شد و در تحقیقات گفت: من نمی‌دانستم که گوشی متعلق به شاکی است. آن را از برادر ۳۰ ساله‌ام وحید خریده‌ام. باتوجه به گفته‌های این زن، برادر ۳۰ ساله او بازداشت شد و گفت: شاکی دروغ می‌گوید، من او را ندیده‌ام و در ربودن، سرقت اموال و اقدام برای آزار و اذیت او نقشی نداشته‌ام. گوشی را از برادر ۲۰ ساله‌ام گرفتم و به خواهرم فروختم. نقشی در ماجرا ندارم و به خاطر شباهت به برادرم به جای او اشتباهی بازداشت شده‌ام.

غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: شاکی این متهم را را به عنوان همان فردی که وی را ربوده و اموالش را سرقت کرده، شناسایی کرده است. همچنین قرار شد که برادر ۲۰ ساله متهم نیز به دادسرا احضار و در مواجهه با شاکی و مرد بازداشت‌‌شده قرار گیرد.

کدخبر: 899758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟