بازداشت دزدان 5 میلیارد تومان از یک کارگاه طلاسازی در شهر ری

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئییات این خبر گفت:‌ ماه گذشته و درپی دریافت پرونده سرقت ۵۰ میلیارد ریالی از کارگاه استحصال طلا و نقره در شهرک صنعتی علائین رسیدگی به موضوع سریعاً در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت و آنان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، بازبینی دوربین‌های مداربسته و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، هویت چهار متهم را شناسایی کردند.

وی افزود:‌ ماموران همچنین متوجه شدند که یکی از سارقان، مدتی قبل در کارگاه محل سرقت مشغول به کار بوده و چندی پیش از آنجا اخراج شده است. این پلیس در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف شهرستان ری شناسایی کنند که پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و سرانجام روز گذشته سه تن از اعضای این باند در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه دستگیری نفر چهارم و آخر این باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است، تصریح کرد: پس از انتقال متهمان ۳۴ الی ۳۹ ساله به مقر پلیس، آنان تحت بازجویی قرار گرفتند و با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی معترف شدند. در ادامه نیز متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحت نظر پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفتند.

 

منبع : ایسنا 

 
کدخبر: 896680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟