آرامش با بازداشت 18 مرد شرور به هرمزگان بازگشت

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۲۶ اردیبهشت ماه)، در تشریح این خبر بیان کرد: با هدف پاسخگویی به مطالبات و درخواست های شهروندان مبنی بر برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران پلیس امنیت عمومی استان و به منظور پاکسازی نقاط و محلات آلوده ، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح محله محور با هدف مقابله با ناهنجاری ها به مدت ۴۸ ساعت در محلات قدیمی و جرم خیز شهرستان بندرعباس اجرا شد.

این مقام انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در این طرح در چند عملیات ضربتی ۱۸ نفر از مخلان نظم عمومی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، دستگیر و در بازرسی از منازل و مخفیگاه‌های آنان ۲ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیرو تبر و مقداری مواد مخدر ماری جوانا کشف و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان توقیف شد.

وی با بیان این که در این طرح از تعداد ۷۴ اراذل و اوباش نیز به منظور خودداری از هرگونه ایجاد مزاحمت و اعمال خشونت آمیز تعهد لازم اخذ شد و دیگر متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

کدخبر: 893095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟