8 عضو یک خانواده با هم جان باختند + علت و اسامی

به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد چراغی به تشریح این تصادف پرداخت، و اظهار کرد: در پی واژگونی به چپ خودروی نیسان در جاده میناب - سیریک و رخ به رخ شدن با یک دستگاه پژو ۴۰۵ متأسفانه ۸ نفر در این حادثه جان باختند.

سرهنگ چراغی افزود: در این حادثه ۶ نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ که همگی اهل یک خانواده بودند به نام‌های عبدالله سرتک زاده ۳۸ ساله پرسنل سپاه پاسداران، خانم اسماً سرتک زاده تقریباً ۳۲ ساله و باردار، به همراه خواهرش خانمی تقریباً ۲۸ ساله و هلیا و اسرا ۳ و ۸ ساله دختران عبدالله سرتک زاده که در محل تصادف در دم جان باختند.

وی اضافه کرد: در این حادثه دلخراش ۲ نفر از سرنشینان نیسان هم در بدو ورود به بیمارستان میناب جان باختند.

فرمانده انتظامی سیریک، علت حادثه را انحراف به چپ خودروی نیسان عنوان کرد، و افزود: این حادثه در محور میناب - سیریک و در محدوده روستای کلاوی نرسیده به شرکت نفت، در حدود ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه رخ داده است.

سرهنگ چراغی با تقدیر و تشکر از دستگاه‌هایی که در این تصادف منجر به انجام وظیفه مناسب شدن، تصریح کرد: هرچند که دستگاه‌هایی از قبیل مرکز فوریت‌های ۱۱۵، به همراه حلال احمر، نیروهای انتظامی و نیروهای حمل و نقل و راهداری سریعاً به محل حادثه اعزام شدند، ولی متأسفانه امکان جلوگیری از تلفات در این حادثه نشده است.

کدخبر: 892861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟