بازداشت دزدان حرفه ای که مرد سمنانی را در خانه اش بیهوش کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود گیلانی، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان سمنانی مبنی بر اینکه 3 نفر با روش بیهوشی از طریق آبمیوه مسموم اموال منزل وی را به سرقت بردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه سارقان از اتباع بیگانه بودند و هیچ‌گونه آدرس حقیقی از آن‌ها در دست نبود، کارآگاهان با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند محل اختفای یکی از آن‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

گیلانی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت با همراهی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد، اظهار کرد: همدستان وی که همگی از اتباع بیگانه بودند، در عملیاتی پیچیده دستگیر و ضمن بازگشت اموال مسروقه به مال‌باخته، پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی، روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تأمین امنیت و آرامش روانی مردم را بزرگ‌ترین دغدغه پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: فراجا قاطعانه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم ضمن رعایت توصیه‌های پلیس در مورد پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کدخبر: 892351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟