راز معمایی کشف جسد 2 مرد در 2 خانه / بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد

به گزارش رکنا، ساعت ۱۲و۳۰ دقیقه ظهر دوشنبه 18 اردیبهشت امسال، مرگ مشکوک مردی ۴۵ ساله به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. ماموران جسد او را در یکی از اتاق‌های خانه پیدا کردند‌. 2 ماه از مرگش می‌گذشت. وسایل خانه به هم ریخته بود‌. یکی از همسایه‌ها در تحقیقات گفت‌: مرد میانسال معتاد بود، از همسرش جدا شده و تنها زندگی می‌کرد. وقتی زن سابقش و مردی به خانه او رفتند فریاد زدند او مرده و جسد را یافتند بعد هم پلیس آمد.

همسر سابق مرد فوت شده نیز گفت‌: شوهر سابقم معتاد بود‌‌‌. به همین دلیل جدا شدیم. سه‌دانگ خانه متعلق به من بود که تکلیف آن را روشن نمی‌کرد. آخر با وکیلم به خانه آمدیم، در را باز نکرد قفل را شکسته و بعد از ورودمان جسد را یافته و به پلیس خبر دادیم.

محمد‌مهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: مرگ این مرد مشکوک بوده و همسر سابقش برای تحقیقات بازداشت شده است.

 وی درباره مرگ مشکوک مرد دیگری نیز گفت‌: یک ساعت بعد از حادثه اول مرگ مشکوک مرد دیگری در خانه‌اش به پلیس خبر داده شد. با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد شب صدای درگیری از خانه او شنیدند که بعد در را باز نکرده تا روز دوشنبه هم خبری از وی نشده، قفل را شکسته و وارد شدند. جسد او را کنار رختخواب در ورودی حمام یافتند. با توجه به مشکوک بودن مرگ او تحقیقات پلیسی آغاز شده است.

کدخبر: 891535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟