دزد حساب بانکی زن جوان پسر 12 ساله اش بود + جزییات

به گزارش  رکنا، سرهنگ سعید تجری در تشریح این خبر بیان داشت: پس از دریافت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی،  به همین منظور بررسی موضوع در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ تجری ادامه داد: با توجه به اظهارات اولیه شاکی پرونده، مشخص شد حساب بانکی وی  در چندین مرحله به صورت خرید اینترنتی و با مبالغی که مجموع آن بالغ بر80 میلیون ریال بوده مورد دستبرد فرد ناشناسی قرار گرفته است.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که فرزند مالباخته برای خرید اکانت بازی‌های رایانه‌ای آنلاین یا استفاده از امتیازات جانمایی شده در این بازی‌ها و گاهی رفتن به مراحل بعدی بازی، از حساب بانکی مادر خود و بدون اطلاع او مبالغ قابل توجهی را برداشت می‌کرده است.

این مقام انتظامی گفت: متهم پرونده که فرزند 12ساله خانواده است اذعان داشته با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی مادر و دسترسی به گوشی موبایل وی در مدت کوتاه خرید های درون برنامه‌ای بازی‌ها را انجام داده و سپس با زیرکی و در فرصت مناسب  اقدام به حذف پیامک‌های بانکی دریافتی می کرده است.

سرهنگ تجری با اشاره به اعلام رضایت پدر و مادر پس از اینکه مشخص شد فرزندشان متهم پرونده است، به والدین توصیه کرد: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آن‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

کدخبر: 890486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟