فیلم اعتراف اولین موتورسوار دختری که شلوارک به پا داشت! / در شمال تهران شناسایی شد
حجم ویدیو: 9.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20

آغاز طرح برخورد با کشف حجاب

 طرح برخورد با بدحجابی از شبنه هفته گذشته شروع شد؛ آن هم با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته و دوربین‌هایی که به گفته فرمانده کل انتظامی کشور احتمال خطا ندارند.

طرح جدیدی که سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی فرماندهی کشور از اجرای آن از امروز ۲۶ فروردین ماه خبر داده است؛ آن هم بلافاصله بعد از اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با سرقت و جمع‌آوری معتادان متجاهر.

سردار رادان از ابتدای فرماندهی خود اعلام کرد که دغدغه‌های مردم مهمترین وظیفه ای است که بر دوش وی و همکارانش قرار دارد و پاسخ دهی مناسب به این دغدغه ها را در دستور کار دارد تا آنجا که درست در روزهای آغازین اجرای مأموریت خود در فرماندهی کل انتظامی کشور از مقابله جدی با سارقان به عنوان اولویت اول پلیس خبر داد و به تمام فرماندهان و مأموران انتظامی کل کشور ابلاغ کرد که طرح برخورد و دستگیری سارقان و مالخران را در دستور کار داشته باشند.

بعد از آن نیز طرح جمع آوری معتادان متجاهر را اجرا کرد و حالا از آغاز طرح برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در معابر عمومی، خودروها و اصناف خبر داده است؛ چراکه در ماه‌های اخیر وضعیت حجاب در برخی مناطق نگرانی مردم را در بر داشته است.

آغاز طرح برخورد با کشف حجاب از «امروز»/ معابر، اصناف و خودروها در رصد دوربین‌های پلیس

بعد از افزایش مطالبات مردمی برای مقابله با قانون شکنی در حوزه حجاب ؛ سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور از اجرای طرح جدی مقابله با بدپوششی و کشف حجاب خبر داد و گفت: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می گیرد، خودرو و اماکن اقدام هایی را انجام دادند و به صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین به صورت جدی در این سه حوزه عمل می کنند.

به صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می شود؛ به فرد تذکر داده شده و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند؛ در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر داده شده و در صورت تکرار بار دوم خودرو توقیف می شود. 

توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ؛ در حوزه صنوف هم صنوفی که متصدیانش احیاناً کشف حجاب کنند تذکر جدی داده شده و اخطار پلمب گرفته و پلمب می‌شوند و این موضوع شامل باغ تالار ها و رستوران ها و مراکز بزرگ هم می‌شود.

اگرچه قرار است پلیس با پیامک به بدحجاب‌ها تذکر و اخطار دهد اما اعلام کرده که حتی با وجود مستندات و عدم خطای دوربین‌های مورد استفاده در طرح عفاف و حجاب، برای بار اول در صورتی که فرد اعلام کند که اشتباهی برایش پیامک آمده است این موضوع را می‌پذیرد اما در صورت تکرار و برای بار دوم، دیگر چشم پوشی نخواهد کرد.

کدخبر: 886766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟