اجرای دومین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایذه

به گزارش خبرنگار رکنا از خوزستان، سرهنگ هدایت شهبازی شنبه 26 فروردین ماه 1402 ضمن تقدیر از همکاری های مردمی به منظور اجرای ماموریت های پلیسی و محدودیت های ترافیکی، در تشریح این خبر عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به همکاری های صورت گرفته در روزهای پایان سال و چهارشنبه سوری و همچنین تعطیلات نوروزی، ارتباط امیدوارکننده ای نسبت به گذشته میان پلیس و مردم در اجرای قانون ایجاد شده است و از این روی جای تقدیر دارد.

شهبازی با اشاره به این موضوع که پلیس همواره خود را خدمتگرار مردم دانسته و در مسیر حفظ امنیت نیازمند کمک های مردمی است، ادامه داد: طی یک ماه جاری شاهد اجرایی شدن دومین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ایذه بوده ایم که این طرح به شکل مدام و با برنامه ریزی های صورت گرفته، هر ماه اجرایی خواهد شد.

سرهنگ شهبازی افزود:در جریان اجرایی شدن این طرح 9 سارق حرفه ای دستگیر، اموال سرقتی توقیف و 34 فقره سرقت کشف گردید. افزون بر این تعداد 25 معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل و  17 دستگاه وسیله نقلیه موتور از سارقان و معتادان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

او در پایان گفت: یکی از عمده مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاک سازی تفرجگاه های شهری بوده و پلیس به جد این موضوع را در دستور کار قرار داده است. به همین منظور از شهروندان درخواست می شود تا هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن های مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی کنند.

 

photo_2023-04-16_00-25-48

خبرنگار: احسان اسکندری 

 

کدخبر: 884780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟