راز قتل وحشتناک حمید زیر شکوفه های بهاری / بازپرس قتل تهران چه دستوری داد؟

به گزارش رکنا ، سرهنگ سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه حوادث ایران در تشریح  وقوع نخستین جنایت در غرب استان تهران گفت: ششم فروردین امسال مرد جوانی خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی به این باغ ویلای بزرگ رفتند و با جسد مرد جوانی به نام حمید که در باغ دفن شده بود روبرو شدند.

بازپرس کشیش قتل طولی نکشید که خودش را به صحنه جنایت رساند و در نخستین گام دستور داد پیکر مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شود .

معاینه اولیه جسد نشان می‌داد حمید دراثر اصابت 16 ضربه چاقو به قتل رسیده است.

نعیم ۲۶ساله که یکی از دوستان حمید بود در تحقیقات میدانی به کارآگاهان گفت: مدتی می شد که از حمید خبری نبود و آخرین بار می‌دانستم که او در باغی که کار می‌کرد حضور داشت چند روز بود که این موضوع ذهنم را مشغول کرده بود تا اینکه هنگام تردد در باغ اطراف ویلا متوجه شدم زمین اطراف درختانی که تازه شکوفه زده بودند به طرز مشکوکی زیرو رو شده وقتی با یک بیل آنجا را کندم با پاهای حمید روبرو شدم از ترس بیل از دستانم روی زمین افتاد و از باغ فرار کردم و با پلیس تماس گرفتم .

کارآگاهان درادامه تحقیقات از سردار باغ بنام فرهاد بازجویی کردند اما او منکر همه چیز بود و اظهار بی اطلاعی کرد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و درادامه تحقیقات فنی وعلمی کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی توانستند سرنخ های تازه ای را کشف کنند .

با بررسی های بیشتر و ادامه  بازجویی سرانجام فرهاد لب به اعتراف گشود وپرده از راز جنایت برداشت. این متهم مدعی شد که برسر خرید روزانه با حمید درگیر شده و بعد از اینکه دست به یقه شدند او را با ضربات چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده لست.

فرهاد در بازجویی گفت:وقتی به خودم آمدم دیدم که همه جا را خون برداشته است و همه لباس هایم خونی است مطمئن بودم که به زودی دوست دیگرمان که در باغ رفت وآمد داشت به آنجا نمی آید بنابراین جسد را از نزدیک ویلا به اطراف باغ کشاندم و با کندن زمین جسد را دفن کردم.

به دنبال اطراف های تکان دهنده فرهاد بود که وی پس از ۴۸ساعت سرانجام به اتهام قتل عمد بازداشت شد. به دستور بازپرس این متهم جوان به زندان منتقل شده و بزودی در صف محاکمه قرار خواهد گرفت .

کدخبر: 883226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟