دستگیری2 مرد شرور سمنانی که شهر را ناامن کرده بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، بررسی موضوع با جدیت در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی، فنی و هوشمندانه و تحقیقات پلیسی بی‌وقفه و شبانه‌روزی موفق به شناسایی سارقان و محل اختفای آنها شدن، افزود: مأموران کلانتری با هماهنگی قضایی به محل موردنظر اعزام شدند و در اقدامی غافلگیرانه، دو سارق سابقه‌دار را دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی، متهمان به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و هر دو نفر پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ناکینی با هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه‌کاره و همشهریانی که قصد ترک منزل و مسافرت در این ایام را دارند، از آنان خواست تا از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و مورداطمینان نگهداری کنند.

وی از مردم خواست تا از قرار دادن وسایل و اموال با ارزش بسیار بالا در منزل خودداری و با اقدامات پیشگیرانه ازجمله استفاده از دوربین مداربسته، حفاظ محکم برای درها و پنجره‌ها، سیستم هشداردهی مناسب، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

کدخبر: 882834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟