دستگیری 3 سارق زورگیر در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد حیدری معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از افراد به کلانتری قیامدشت این شهرستان و اعلام زورگیری از آنان، توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیمی ویژه متشکل از مأموران کلانتری قیامدشت تشکیل شد که با اشراف اطلاعاتی و کار پیچیده و تلاش شبانه روزی ماموران مشخصات ظاهری متهمان را شناسایی و گشت زنی‌های انتظامی را افزایش دادند.

این مقام انتظامی به ادامه تحقیقات پلیسی اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران روز گذشته در عملیات ضربتی هر سه سارق زورگیر حین پرسه زنی مشاهده و دستگیر شدند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه افراد زورگیر در همان تحقیقات اولیه به زورگیری از شهروندان با استفاده از سلاح سرد معترف شدند، خاطرنشان کرد: از متهمان ۲۵ و ۳۵ ساله ۲ قبضه سلاح سرد کشف و متهمان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری مربوط انتقال یافتند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان رای تصریح کرد: در این رابطه هفت مالباخته شناسایی و به همراه متهمان روانه دادسرا شدند، گفتنی است تحقیقات پلیس کسی برای کشف سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

 

کدخبر: 881189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟