نصب دوربین مخفی در ویلای زن جوان ! / نقشه سیاه 2 زن و یک مرد !

به گزارش رکنا ، این مرد پس از نصب دوربین ‌های مداربسته در خانه یک زن جوان اقدام به طراحی نقشه ای شوم کرد و عجیب اینکه 2 زن از دوستان طعمه‌شان با وی همدستی کرده بودند.

 پس از دستور قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و با تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه کارشناسان مشخص شد که این تصاویر و فیلم‌های از طریق DVR مستقر در خانه زن جوان ذخیره شده است و از طریق اینترنت و سیستم انتقال تصویر در اختیار مرد نصاب قرار گرفته است.

کارآگاهان با هماهنگی قضایی در حالی که زن جوان با نصاب دوربین مداربسته قرار گذاشته بود وی را محاصره و دستگیر کردند.

این مرد شوم در جریان بازجویی‌ها از سوی پلیس منکر هرگونه اطلاعی از ماجرا شده و خود را بی‌گناه دانست.

بدین ترتیب اقدامات تخصصی درباره اینکه فیلم به چه صورت از خانه زن جوان به بیرون انتقال یافته است در دستور کار مأموران قرار گرفت.

در جریان بررسی‌ها بود که پلیس دریافت این تصاویر از طریق نصاب دوربین در ویلای زن جوان شکار شده است که دو زن از دوستان صاحب ویلا نیز با وی همدست بوده‌اند.

براساس این سرنخ‌های مرد شوم با توجه به داشتن رمز ورود به سیستم DVR، فیلمی از زن جوان تهیه کرده و اقدام به تهدید و اخاذی کرده است.

با دستگیری دو زن جوان و اعترافات آنها مبنی بر اینکه نصاب دوربین‌ها ادعا کرده قصد دارد تا اقدام به تست دوربین‌ها و اطمینان از کارکرد آنها کند بار دیگر نصاب دوربین بازداشت شد.

با توجه به اقرار متهمان، مدارک و مستندات موجود در پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه این مرد و 2 زن تحویل مراجع قانونی شد.

 

کدخبر: 880874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟