زن شیاد در کرج دستگیر شد / شگرد او برای پولدار شدن بی شرمانه بود

به گزارش رکنا، سرهنگ "حکمت شجاعی" در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس مبنی بر اینکه خانمی در سطح شهرستان مذکور در غالب کلاس های چرم دوزی، خیاطی و... اقدام به کلاهبرداری از بانوان و اخذ مبالغی تحت عنوان انجام امورات خیریه کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد متهم پرونده سال‌ها به اتهام کلاهبرداری در زندان به سر برده است و با کمک خیرین از زندان آزاد و پس از آزادی در کلاس‌هایی که به همت انجمن حمایت از زندانیان تشکیل شده به عنوان مدرس حضور داشته و به تدریس چرم دوزی، خیاطی و... می پرداخته و در این کلاس ها با خانواده زندانیان آشنا شده و با سوء استفاده از اعتماد خانواده ها و با حیله و نیرنگ اقدام به گرفتن مبالغی وجه نقد از شکات تحت عنوان خرید جهیزیه و گرفتن وام قرص‌الحسنه و... نموده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پرونده پس از أخذ دستور قضایی دستگیر شد، اظهار داشت: خانم دستگیر شده در ابتدا منکر اعمال بزهکارانه خود شد ولی در مواجهه با مستندات و ادله پلیس، به جرم خود اعتراف کرد و پس از اعزام به دادسرا، طی قرار صادره شده روانه زندان شد.

سرهنگ شجاعی در پایان از شهروندان درخواست کرد: به جهت پیشگیری از گرفتار شدن در دام شیادان و کلاهبرداران، کمک‌های انسان دوستانه خود را از طریق موسسات خیریه مجاز و دارای مجوز انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.

 

کدخبر: 879689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟