خواستگار قدیمی آبروی نوعروس تهرانی را برد / عکس های خصوصی فردای عروسی پخش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: چندی پیش زن جوانی به پلیس فتای پایتخت مراجعه و اعلام کرد که فرد یا افراد ناشناسی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش و هتک حیثیت وی شده‌اند.

شاکی در ادامه اظهاراتش به ماموران گفت که بعد از آشنایی با نامزدش فردی ناشناس در فضای مجازی او را تهدید کرده که باید به این رابطه پایان دهد و اگر این کار را نکند تصاویر خصوصی او را منتشر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شاکی اهمیتی به این تهدیدها نداده بود، گفت: تا اینکه یک روز بعد از مراسم عروسی تعدادی صفحه جعلی با نام، تصاویر شخصی و شماره تلفن شاکی در اینستاگرام ایجاد شده و همین موضوع موجب برهم خوردن زندگی وی شده بود.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.

معظمی گودرزی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد پس از حضور در پلیس فتای تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد اما پس از روبرویی با شاکی و ادله دیجیتال لب به اعتراف بازکرد و گفت که قصد ازدواج با شاکی را داشته اما او قبول نکرده و بعد از آشنایی با شخصی دیگر با توجه به اینکه طاقت دیدن ارتباط شاکی با فرد دیگری را نداشته برای تلافی و انتقامجویی از این زن جوان اقدام به ایجاد چند صفحه جعلی با نام و مشخصات وی در اینستاگرام کرده است.

به گفته رئیس پلیس فتا تهران بزرگ برای متهم، پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

 
کدخبر: 879598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟