خانم آرایشگر زن خارجی را به آغوش شوهرش کشاند / فیلم سیاه برای ثروت بی شرمانه

به گزارش رکنا، سرهنگ " اسدالله ناکینی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۳ و هماهنگی های قضائی ، زوجی که با تهیه فیلم سیاه دست به اخاذی چند صد میلیونی زده بودند رسوا شدند.

وی با اعلام این خبر گفت : زن ۳۰ ساله متاهلی تابعه یکی از کشور های خارجه به کلانتری مراجعه و اظهار داشت مدتی که با یک خانم آرایشگر آشنا شدم و رفت و آمد خانوادگی پیدا کردم ، که پس چند ماه با خانم آرایشگر به مشکل خوردم و بارها از وی خواستم برای حل مشکل اقدام کند اما در نهایت همسر خانم با من تماس گرفت و گفت می خواهم مشکل شما را حل کنم به منزل ما بیا تا با هم برای حل مشکل گفت و گو کنیم .

ناکینی ادامه داد : شاکیه بی خبر از نیت پلید مرد تماس گیرنده و شرایط وی ، اعتماد می کند و به منزل آنها می رود و مرد شیاد در یک برنامه از پیش تعیین شده و با نصب دوربین در منزل از وی عکس و فیلم سیاه تهیه می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اضافه کرد : خانم آرایشگر پس مدتی با شاکیه تماس می گیرد و به بهانه انتشار فیلم های سیاه از وی اخاذی می کند و شاکیه مجبور می شود برای حفظ آبروی خود طلاجات گران قیمت خود را به آن ها بدهد ، اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود و پس از مدتی مجددا زن و شوهر شیاد با شاکیه تماس می گیرند و طلب ۳۵۰ میلیون ریال پول می کنند که شاکیه به دلیل شرایط مالی و نداشتن وجه به ناچار موضوع را با پلیس مطرح می کند

ناکینی بیان داشت: به دنبال اظهارات این زن جوان و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ، بی درنگ ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی برای شناسایی متهمان وارد عمل می شوند و طولی نمی کشد افسران زبده کلانتری ، زن و شوهر شیاد را شناسایی و آن ها را دستگیر می کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد : زوج پلید ابتدا منکر هرگونه رابطه با شاکیه بودند اما پس از مواجه با ادله و مدارک محکم پلیس به تهدید ، تجاوز ، اخاذی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند یاد آور شد: پلیس با کسانی که باعث سلب آسایش شهروندان شوند برابر قانون رفتار خواهد کرد و اجازه جولان به هنجارشکنان و کلاهبرداران را نمی دهد .

 

کدخبر: 873689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟