سقط جنین وحشتناک دختر یک خانواده ثروتمند در جنگل تاریک / معشوقه او 48 سال دارد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 19.89M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11

به گزارش دیلی میل: کنستانس مارتن و همسرش مارک گوردون به زودی محاکمه می شوند. نوزاد این زن ناپدید است و "جستجوی فوری" برای پیدا کردن او در حال انجام است.

پلیس به شدت در بخش‌ها، جنگل‌ها و بخش‌هایی از ساسکس داونز به دنبال نوزاد گم‌شده‌ای است که پس از دستگیری مادر اشرافی و معشوق متجاوز محکوم‌شده‌اش پس از 54 روز فرار، دستگیر شد.

کنستانس مارتن، 35 ساله، که از یک خانواده ثروتمند با خانواده سلطنتی است، و مارک گوردون، 48 ساله، پس از اینکه یک شب پس از تقریباً دو ماه بی‌خوابی توسط یکی از مردم دیده شدند، در خیابانی مسکونی در برایتون بازداشت شدند.

Screenshot 2023-02-28 144143

اما فرزند تازه متولد شده آنها در کنار آنها نبود و این زوج از اعلام مکان خودداری می کنند و این امر باعث شد که با کاهش دما در طول شب به -1 درجه سانتیگراد، جستجوی دیوانه وار انجام شود. هر دوی آنها به ظن بی توجهی به کودکان دستگیر شده اند.

گوردون در 14 سالگی به دلیل تجاوز و تجاوز جنسی در ایالات متحده 20 سال زندان گذراند. او متهم شده است که رابطه مارتن را از خانواده و دوستانش قبل از فرار آنها با 15000 پوند از صندوق امانت او جدا کرده است.

پلیس ساسکس در ساعت 9:30 شب دستگیری به این زوج در استنمر ویلا، جاده‌ای آرام در شمال مرکز شهر حمله کرد، اما متوجه شد که مارتن و گوردون بدون فرزندشان هستند که از زمان تولد در اوایل ژانویه هیچ مراقبت پزشکی مناسبی نداشته است.

یک افسر در قسمت انتهای جاده به MailOnline گفت که این سایت یک "صحنه جرم بالقوه" است. یکی از محلی ها گفت که افسران در حال عکاسی از یک بشکه نفتی که برای سوزاندن زباله ها استفاده می شد دیده شدند.

مأموران از خانه به خانه در منطقه می‌رفتند و باغ‌ها، بوته‌ها و کوچه‌ها را برای یافتن نوزاد جستجو می‌کردند. تیم‌های جستجوگر تخصصی نیز در طول شب در منطقه‌ای از جنگل در انتهای خیابان که این زوج پیدا شده‌اند کار می‌کنند. پلیس همچنین در حال بررسی باشگاه گلف هالینگبری است که به عنوان دروازه ورود به ساسکس داونز دیده می شود.

یک چادر پزشکی قانونی آبی در خیابان برپا شده است که در آن یک خودرو و کاروان نیز در منطقه ای که پشتی به جنگل ها و بخش ها است دیده می شود و پلیس کلانشهر در جستجوی زمین های باز و ساختمان های بیرونی کمک می کند. از مردم خواسته شده است که آلونک ها و گاراژهای خود را برای نوزاد تازه متولد شده جستجو کنند.

لوئیس باشفورد از پلیس متحرک فاش کرد که این زوج به آنها نگفته اند که نوزاد کجاست یا حتی جنسیت آن. وی گفت: آنها به ظن بی توجهی به کودک دستگیر شده اند و جستجو برای یافتن نوزاد ادامه دارد. ما به زمین‌های باز، ساختمان‌های بیرونی نگاه می‌کنیم که ممکن است قبل از دستگیری آنها، نوزاد را در زمانی که در منطقه بودند، قرار داده باشند.

وی افزود: ما باید این امیدواری را حفظ کنیم که شاید آنها به دیگری اجازه داده اند از کودک مراقبت کند که فکر می کند کارهای خوبی از جانب زوجین انجام می دهد، اما همانطور که می دانیم با کاهش دما و طولانی تر شدن کودک بدون پدر و مادر می رود خطرات آن زیاد است.

  ما هنوز فکر می‌کنیم که آنها در محیط بیرون زندگی می‌کردند و محیطی که ما و محل دستگیری را به جست‌وجو در فضای باز هدایت می‌کرد.

پلیس می‌گوید این زوج حدود ساعت 21:30 شب گذشته در حال پیاده‌روی از ساسکس داونز بودند که توسط یکی از مردم که با 999 تماس گرفتند دیده شدند.

پلیس به محل حادثه شتافته و هواپیماهای بدون سرنشین، هلیکوپتر نیرو و ده ها افسر به شکار پرداختند که تمام شب ادامه داشته است.

جیمز دان، 28 ساله، که در همان نزدیکی زندگی می کند، گفت: "شنیدم که آنها را در خیابان دیده اند و با پلیس تماس گرفته شده است." در عرض چند دقیقه محل مملو از افسران یونیفرم پوش با چراغ و مشعل و وانت شد.

این دیوانه کننده بود. به من گفته شده است که آنها تمام شب به دنبال نوزاد بوده اند و از دوربین های گرما یاب و سایر تجهیزات تخصصی استفاده می کنند. نوزادی در این سن بدون گرما و سرپناه خیلی دوام نمی آورد.

لیتیتیا لانگ، 30 ساله، گفت: «پلیس تمام شب در حال جستجو بود و ما صدای هلیکوپتر پلیس را بالای سرمان می شنیدیم. واقعاً بسیار وحشتناک است که فکر کنیم

مارتن که یک صندوق امانی خانوادگی داشت، قبل از فرار مقادیر زیادی پول نقد بین 5000 تا 15000 پوند به عنوان صندوق فرار برداشت کرده بود. اعتقاد بر این است که این زوج برای جلوگیری از ردیابی، تلفن های مشعل و چندین سیم کارت خریداری کرده اند. آنها در چادرها می خوابیدند و در شمال غربی، لندن، اسکس و در سراسر جنوب شرقی لندن، از جمله در بنادر اصلی مشاهده شدند.

Screenshot 2023-02-28 144058

گفته می شود این نوزاد در حدود 5 ژانویه در صندلی عقب خودرو به دنیا آمده است.

پس از تقریباً دو ماه شکار، مارتن و گوردون بدون فرزندشان در 270 مایلی دورتر دیده و دستگیر شدند. هنوز مشخص نشده است که آنها به چه دلیل بازداشت شده اند، اما همچنان در بازداشت هستند.

این زوج از زمانی که خودروی آنها در حال سوختن در M61 در بولتون، منچستر بزرگ، در 5 ژانویه، در حال سوختن بود، با تاکسی در سراسر بریتانیا سفر می کردند.

مقامات قبلاً معتقد بودند که این زوج در یک چادر آبی خوابیده بودند و با جابجایی مکرر و پوشاندن صورت خود در تصاویر دوربین مداربسته از ردیابی پلیس جلوگیری کردند.

این زوج از بولتون به لیورپول، سپس به هارویچ در اسکس، سپس به شرق لندن و سپس به نیوهون در شرق ساسکس سفر کردند، جایی که در نزدیکی بندر کشتی در 8 ژانویه دیده شدند.

Screenshot 2023-02-28 144027

خانم مارتن، که از یک خانواده اشرافی ثروتمند است، زمانی که در سال 2016 با آقای گوردون آشنا شد، یک دانشجوی آینده دار درام بود.

از آن زمان این زوج زندگی منزوی داشتند و در ماه سپتامبر، زمانی که خانم مارتن به خوبی در دوران بارداری خود بود، شروع به تردد در آپارتمان‌های اجاره‌ای کرد.

مشخص نیست که آیا نوزاد در ترم کامل متولد شده است یا مشکلات سلامتی دارد.

از هر کسی که می تواند در جستجوی نوزاد این زوج کمک کند، درخواست می شود با 999 تماس بگیرند.

کدخبر: 873543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟