بازداشت مردان مسلح پژو سوار در سمنان / سوژه های آنها برای سرقت خاص بود

به گزارش رکنا، جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت به عنف و گاهی اوقات مسلحانه از اتباع کشورهای خارجی می‌کنند، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سارقان قصد سرقت از یک دستگاه سواری در یکی از محورهای مواصلاتی استان را داشتند که با سرعت عمل به‌موقع پلیس و انجام اقدامات پیش‌دستانه، یک دستگاه خودروی خود را بلاصاحب رها می‌کنند و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به روش‌های خاص پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری سارقان اشاره و اضافه کرد: با هماهنگی خوب دستگاه قضائی، طی دو مرحله هر ۴ نفر از متهمان اصلی، شناسایی و در یکی از شهرهای استان تهران در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند.

موقوفه‌ای از توقیف هر دو دستگاه خودروی سارقان و یک قبضه اسلحه همراه آنان خبر داد و افزود: متهمان همگی ازجمله سارقان سابقه‌دار هستند که به سرقت به عنف از اتباع بیگانه اعتراف و تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی با هشدار به مجرمان، اراذل و اوباش و سارقان زورگیر گفت: پلیس با شدت تمام و بدون هرگونه ملاحظه و تعارفی با این‌گونه جرائم برخورد می‌کند و به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد مجرمان به مقاصد پلید خود دست پیدا کنند و به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود.

 

کدخبر: 872733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟