مرد مسلح زن باردارش را کشت و به سراغ برادرش رفت / قتل هولناک برادر در خیابان + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده قتل زن باردار جوان در خیابان دیباجی ساعت ۱۰ صبح روز 2 اسفند ماه امسال در دستور کار محمد جواد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

بررسی نشان می داد ساعتی قبل از کشف جسد توسط سرایدار خانه، همسر زن جوان با مرد سرایدار تماس گرفته و اعلام کرده که حال همسرش خوب نیست و از وی تقاضای کمک کرده است.اما زمانی که سرایدار برای کمک به زن وارد آپارتمان شد با جسد او که به ضرب گلوله از پای درآمده بود مواجه شد.

اما ماجرای هولناک به همین جا ختم نشد و ساعتی بعد کشف پیکر نیمه جان برادر شوهر ۶۰ ساله مقتوله در خیابان باهنر نیز به ماموران پلیس گزارش داده شد.

تحقیقات ابتدایی و بازبینی دوربین های مدار بسته حکایت از آن داشت که شوهر زن باردار، بعد از شلیک به سر او؛ با انگیزه نامعلومی سراغ برادر خود رفته و در خیابان او را نیز هدف شلیک گلوله قرار داده است.سپس با خودرو ۲۰۷ خود از روی برادرش عبور کرده بود، بعد از مهلکه به مکان نامعلومی گریخت.

برادر متهم تا روز گذشته در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم کرد تا اینکه تسلیم مرگ شد.در همین حال روز گذشته مخفیگاه متهم متوراری در تحقیقات پلیسی شناسایی شده و وی به دام قانون افتاد.

بنابراین پرونده با موضوع اتهامی 2 فقره قتل عمدی در جریان رسیدگی قضایی قرار دارد.

 

کدخبر: 872590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟