300 زن و مرد شمالی به دنبال خرید خانه گرفتار مرد شیاد شدند / میلیاردی به جیب زد

به گزارش رکنا ،  سردار "مرتضی میرزایی" درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مرجوعه‌ای قضائی از استان اصفهان و شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان محمودآباد مبنی بر کلاهبرداری از آنها با عنوان ساخت مسکن؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی محمودآباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهم که از چندین نفر از شهروندان اصفهانی کلاهبرداری کرده بود در این استان نیز خود را به عنوان یکی از سازندگان مسکن  معرفی و از آن طریق مردم این استان نیز کلاهبرداری کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده ماموران پلیس امنیت عمومی این استان با همکاری ماموران پلیس آگاهی اصفهان با تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان محمودآباد شناسایی کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی از ۳۰۰ شهروند در استان‌های مازندران و اصفهان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

میرزایی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد:  برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه‌های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری هایی در این خصوص نباشیم.

 

کدخبر: 871564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟