آخرین وضعیت دردناک 4 کارمند بانک ملی در سقوط کابین آسانسور !

به گزارش رکنا ، مرضیه طالبیان با بیان اینکه پس از بروز حادثه در آسانسور ساختمان جدید بانک ملی واقع در خیابان شهید رجایی مصدومین توسط اورژانس به مجتمع درمانی شهید بهشتی کاشان‌ منتقل شدند گفت:تیم پزشکی حاضر در بیمارستان تمامی اقدامات مورد نیاز مربوط به ریه، ستون فقرات، مغز و اعصاب،بررسی اندام های داخلی،تصویر برداری و انتقال آنان به بخش مراقبت های ویژه را انجام دادند.

وی افزود:دکتر فخاریان یکی از پزشکان عضو  تیم تخصصی بیمارستان بود که از همان دقایق اولیه آسیب های احتمالی مربوط به ستون فقرات و مغز و اعصاب را از نزدیک بررسی کردند.

رئیس بیمارستان شهیدبهشتی کاشان تاکید کرد:مصدومین با شرایط نامساعدی شامل شکستگی دست و اندام تحتانی  وارد بیمارستان شدند که خوشبختانه هنگام انتقال به تهران که با آمبولانس بانک ملی صورت گرفت وضعیت رضایت بخشی داشتند.

دکتر طالبیان خاطرنشان کرد:چهار کارمند بانک ملی به درخواست شخصی و پس از تایید پزشکان مبنی بر دارا بودن شرایط جابه جایی  برای ادامه درمان عازم تهران شدند.

گفتنی است مدیر  و معاون بانک ملی اصفهان به همراه رئیس و معاون بانک ملی مرکزی کاشان هفته گذشته در حادثه سقوط کابین آسانسور ساختمان جدید بانک ملی واقع در خیابان شهید رجایی طبقه همکف به منفی یک ۸متر سقوط کردند و با  مصدومیت شدید به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

کدخبر: 869056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟