فیلم عجیب از حمله و آتش زدن شرکت رزین پال تهران / مدیرعامل زرین پال مطرح کرد
حجم ویدیو: 35.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

به گزارش رکنا؛ مصطفی امیری مدیرعامل زرین‌ پال در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث رکنا، درباره 2 حمله به دفتر این شرکت برای سرقت گفت: ای کاش این کار برای سرقت بود. چراکه بر اساس دو بار ورود این افراد به دفتر شرکت، با هویت نامعلوم این مسئله برای ما به وجود آمده است بیشتر قصد ایجاد رعب و وحشت در ما دارند.

وی افزود: سرقت نخست، چهارشنبه هفته گذشته اتفاق افتاد و ما فکر نمی کردیم که پشت این حمله موضوع خاصی پنهان است اما در نهایت بامداد روز شنبه نیز گروه دیگری با قصد نامشخص و با عبور از دیوار شرکت، اقدام به برخورد مشابهی کردند و حتی درب ورودی طبقه اول شرکت را به آتش کشیدند.

امیری خاطرنشان کرد: بار اول ما توجهی به این حمله نکردیم چراکه با توجه به گفته پلیس اقدام اولیه می توانست از روی خصومت شخصی بوده باشد و از آنجایی که ما معمولا با سایت های شرطبندی درگیر هستیم فکر ما این بود که از سوی آنها این اقدام صورت گرفته است.

لوگویی.00_39_48_08.Still044

مدیرعامل زرین‌ پال با بیان اینکه فرد مذکور با آرامش کامل در حالی که نیروهای شیفت شب شرکت در ساختمان حضور داشته اند وارد شده، در واحد را آتش کشیده و خیلی آرام نیز از ساختمان خارج می شود تاکید کرد: البته کار سایت های شرطبندی نیز نبود و چراکه آنها تا کنون شاید تهدید کرده باشند اما اقدام عملی نکردند. در این موضوع نیز ولی هیچ تهدیدی از سوی این سایت ها صورت نگرفت.

امیری افزود: ما یک شرکتی هستیم که طبیعتا بحث پولی و انحصار در آن خیلی پر رنگ است. ما 3 سالی است که موضوع انحصارات را از مراجع ذی صلاح مثل شورای رقابت دنبال می کنیم و حتی هیئت وزیران در دوره قبل نیز مصوبه ای با پیگیری های ما امضا کردند تا انحصار در صدور مجوزها و... حذف شود. حالا نیز ممکن است پشت این داستان ها نیز افراد دخیل در این موضوع باشند. البته شاید این حملات دلایل دیگری داشته باشد

مدیر عامل زرین پال در پایان خاطر نشان کرد: شکایت ما فعلا در کلانتری 125 یوسف آباد مانده و هنوز به صورت جدی پیگیری نشده است.

کدخبر: 868175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟