جنایت و خیانت به وقت بازی ایران_ ولز در کرج /صدای شلیک گلوله در هیاهوی گل های ایران گم شد + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 25.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

به گزارش اختصاصی رکنا،  رسیدگی به ابن جنایت از ظهر روز جمعه 4 آذرماه درست زمانی شروع شد که در زمان بازی فوتبال تیم ملی ایران و ولز  صدای شلیک 2 گلوله در محله شهید فهمیده کرج مردم را وحشت زده کرد.

یکی از همسایه ها از پنجره ساختمان مرد همسایه رو دید که غرق در خون مقابل خودرویش افتاده است.

طولی نکشید که گشت کلانتری در محل حضور یافت.

در حالی که مردم به خاطر برد بازی ایران در برابر ولز غرق در شادی بودند بازپرس کشیک قتل به محل جنایت آمد و در نخستین گام دستور داد جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شود.

کارآگاهان جنایی با تشکیل یک تیم برای کشف راز این جنایت تحقیقات خود را شروع کردند.

همسر مقتول پس از بازجویی های اولیه نخستین فردی بود که ظن پلیس را به خود جلب کرد.

با تحقیقات محرمانه و کنترل رفتارهای این زن و همچنین کنترل تماس های تلفنی کارآگاهان دریافتند این زن که مهتاب نام دارد با مرد غریبه ای رابطه دارد.

پس از ادامه تحقیقات و شناسایی فرهاد که 2 ماه  طول کشید راز این جنایت فاش شد.

فرهاد در بازجویی ها مدعی شد که از مدتی قبل با زنی بنام مهتاب که با مادرش دوست بوده آشنا می شود و یک دل نه هزار دل عاشق او می شود.

مهتاب هم پاسخ علاقه او را می‌دهد اما تنها مانع این داستان عاشقانه شوهر مهتاب است که مدتی بعد فرهاد در یک تصمیم باور نکردنی به یکی از شهرستان ها سفر می‌کند و با خرید یک اسلحه کلت 10میلیونی به سراغ رقیب عشقی اش می رود.

ظهر جمعه که شوهر مهتاب مقابل خانه اش در حال تعمیر خودرویش بود با کلت کمری او را تهدید می‌کند محمود که فکر می‌کند او به دنبال سرقت خودرو است به او می گوید به خدا قسم ماشین خراب است و اصلا روشن نمی شود مال خودت باشد او که از نیت شوم فرهاد خبر نداشت در یک لحظه چشم بر هم گذاشتن با شلیک 2 گلوله در دم جان باخت.

این جنایتکار در اظهاراتش مدعی شد که انگیزه اش از کشتن محمود ازدواج با مهتاب بوده است.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز به خبرنگار رکنا گفت:این متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است گفت خودش طراح نقشه قتل بوده است .

بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر با تکمیل پرونده به دادسرای جنایی استان البرز منتقل شده و تحقیقات پلیسی در این پرونده ادامه دارد.

معصومه مرادپور

کدخبر: 864361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟