وسوسه های شوگرددی برای زنان رشتی / دسیسه شوم پیرمرد برای زنان ساده لوح

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی  با اعلام اینکه مهمترین اولویت برنامه‌های مجموعه انتظامی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم است، اظهار داشت: توجه به هشدارهای انتظامی در جلوگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت مؤثر است.

وی در ادامه گفت: طی چند روز اخیر در پی اعلام شکایت 2 خانم مبنی بر سرقت طلاجات آنها به بهانه ازدواج توسط یک نفر در شهرستان رشت و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی استان با توجه به تحقیقات صورت گرفته و سرنخ‌های بدست آمده، هویت سارق را شناسایی کردند، افزود: پلیس پس از هماهنگی قضائی، این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان رشت دستگیر و یک رشته گردنبند سرقتی را از وی کشف کرد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق 56 ساله به سرقت 2 حلقه النگو، 3 حلقه انگشتر و 2 رشته گردنبند و معرفی 4 مالخر این پرونده خبر داد و بیان داشت: مالخران در شهرستان‌های صومعه‌سرا و رشت دستگیر و تحقیقات برای کشف طلا‌های سرقتی ادامه دارد.

سرهنگ حدادی تصریح کرد: سارق به همراه مالخران 40، 55، 62 و 65 ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

مرجان گودرزی /گیلان

کدخبر: 863869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟