جدیدترین خبر از تعرض مربی فوتبال به 15 بچه فوتبالیست ! / دادسرا وارد عمل شد !

به گزارش رکنا، طی چند روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار 15 نفر از بازیکنان نوجوان یک باشگاه فوتبال در مشهد منتشر شده است.

براساس پیگیری‌ها‌ جمعی از خانواده‌های نوجوانان شکایتی مبنی بر اذیت و آزار فرزندان‌شان به اداره ورزش و جوانان استان اعلام کرده‌اند که این شکایت در اداره ورزش و جوانان استان در حال بررسی است.

با دستور دادستان، مسئولان اداره ورزش استان خراسان رضوی برای ارائه توضیحات پیرامون این موضوع در مرجع قضایی حاضر خواهند شد. همچنین روز یکشنبه در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد جلسه‌ای درخصوص این موضوع برگزار شد.

طبق پیگیری‌ها تا‌کنون شکایتی در دادستانی استان در ارتباط با این موضوع ثبت نشده ‌و در صورت اعلام هرگونه شکایتی موضوع در دستور کار این دادسرا قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، برخی از خانواده‌های بازیکنان نوجوان یک تیم باشگاهی مشهد با استناد به محتوای گوشی فرزندان خود، مدعی شده‌اند فرزندان‌شان در زمان حضور در باشگاه با رفتارهای غیر اخلاقی از سوی عوامل آن، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. آنها مدعی شدند رفتار فرزندان‌شان در چند وقت اخیر خارج از عرف شده و تحت فشار روانی و افسردگی قرار گرفته‌اند.

پس از انتشار تصاویری از تجمع مادران در جلوی این باشگاه، حراست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار داشت به دستور علی اکبر‌ هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی  این اتفاق به شکل جدی در دست بررسی و پیگیری قرار گرفته است تا صحت و سقم و ابعاد آن مشخص شود.

 

کدخبر: 863519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟